Κυριακή, Νοεμβρίου 01, 2009

Μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη διεθνή ναυτιλία θέτουν Τσίπρας - Παπαδημούλης


Στην ερώτηση που κατέθεσαν στη Βουλή αναφέρουν στοιχεία σύμφωνα με τα οποία η διεθνής ναυτιλία ευθύνεται ετησίως για τις εκπομπές 870 εκ. τόνων διοξειδίου του άνθρακα ή το 2,7% των παγκόσμιων εκπομπών - ποσότητα που ξεπερνά τις συνολικές εκπομπές της Αγγλίας ή του Καναδά...



...Ρωτούν ο Τσίπρας και ο Παπαδημούης μεταξύ άλλων την αρμόδια υπουργό κα Μπιρμπίλη: Ποια θέση υποστήριξε στο πρόσφατο Συμβούλιο Υπουργών Περιβάλλοντος και σε ποια συνεννόηση έχει έρθει με τους Έλληνες εφοπλιστές, αν προτίθεται να υποστηρίξει παγκόσμιο, νομικά δεσμευτικό στόχο μείωσης των εκπομπών στην κρίσιμη Διάσκεψη της Κοπεγχάγης;

Δηλαδή αν τους πει η Μπιρμπίλη: "εεε ναι έχετε απόλυτο δίκιο το συζητήσαμε και είπαμε να τα ξαναπούμε κάποια στιγμή για το πολύ σοβαρό αυτό θέμα. Πρέπει να γίνει και μια δεύτερη κουβέντα με του Έλληνες εφοπλιστές που κατ' αρχάς δεν το βλέπουν αρνητικά" τι θα κέρδιζαν μ' αυτή την ερώτηση;

Ρωτάω για να ρωτάω μου φαίνεται ότι είναι εκεί στο Σύριζα... Λαδιά - λαδιά και τηγανίτα τίποτα...


Share on Facebook

++++++++++++++

Απάντηση για: Μείωση εκπομπών αερίων του θερμοκηπίου στη διεθνή ναυτιλία θέτουν Τσίπρας - Παπαδημούλης

Αγαπητό ΤΡΟΚΤΙΚΟ και συναγωνιστές ΤΡΟΚΤΙΚΑΚΙΑ.

Έχω πει πολλές φορές οτι είμαι ακομμάτιστος και σίγουρα δεν είμαι πορωμένος. Με τους πολιτικούς και με αυτά που λένε προσπαθώ να είμαι ήρεμος.......αλλά όπως λένε σε μια διαφήμιση ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΕΙΝΑΙ ΤΥΦΛΟΣ - ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΟΜΩΣ ΚΟΥΦΟΣ.

Δηλαδή τώρα ο ΤΣΙΠΡΑΣ και το κόμμα του τι βγήκαν να πουν?

Προσπαθούν να μας ξεγελάσουν λέγοντας βλακείες? Το ξέρουν το θέμα? Αφού εκτός από άσχετοι είναι και απαίδευτοι. Ας διαβάσουν λίγο και ας βγούν στην κοινωνία, ας ρωτήσουν τους Ευρωβουλευτές τους, εκτός και αν αυτοί κάνουν διακοπές εκεί στα ξένα.....

Ειλικρινά με στεναχωρεί να βλέπω ένα πολιτικό κόμμα να μας οδηγεί σε εποχές ΜΑΥΡΟΓΙΑΛΟΥΡΩΝ έτσι απλά για να μας δείξει οτι κάνει κάτι....Το άλλο που με προβληματίζει είναι ότι τελικά εμείς οι Έλληνες τι επίπεδο έχουμε που καθόμαστε και τους ψηφίζουμε και τους ακούμε?

Κατάγομαι από οικογένεια ναυτικών και εγώ ο ίδιος είμαι Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού. Είμαι στο επάγγελμα σχεδόν 19 χρόνια και υπηρετώ σε δεξαμενόπλοια.

Η ναυτιλία και οι εφοπλιστές σίγουρα έχουν κάνει τεράστια λάθη και πολλά εγκλήματα αρχής γενομένης από ΤΙΤΑΝΙΚΟ..........αλλά......ο ΤΣΙΠΡΑΣ θα πρέπει να μας πει τα κάτωθι:

α) Την ναυτιλία την ξέρει? Μάλλον οχι, είναι λοιπόν επικίνδυνο να κάνεις κριτική σε κάτι που δεν το ξέρεις....δημιουργείς επικίνδυνες καταστάσεις και ίσως βοηθάς να δημιουργηθεί ένας κοινωνικός ΧΟΥΛΙΓΚΑΝΙΣΜΟΣ με άσχημες συνέπειες. Βοηθάς όμως και οι πραγματικά υπεύθυνοι να μένουν στο απυρόβλητο....Μην κοιτάτε την βιτρίνα μόνο....βρείτε αυτούς που στήνουν την βιτρίνα
β) Η ναυτιλία ρυπαίνει εδώ και πολλά χρόνια σε πολύ μικρότερο ποσοστό από εμάς που ζούμε στην στεριά, από τους απλούς πολίτες, από τις μετακινήσεις μας, από τις βιομηχανίες της στεριάς...κτπ
γ) Για την ναυτιλιακή ρύπανση κατά μεγάλο ρόλο παίζουν ο τρόπος ναυπήγησης του πλοίου (τι μηχανήματα πρόωσης έχει) και τι είδους καύσιμα χρησιμοποιεί. Εδώ λοιπόν είναι το μεγάλο κόλπο
δ) τα σκουπίδια που δημιουργούνται επί του πλοίου και τα οποία παλαιότερα πετιόντουσαν στην θάλασσα.
ε) Εκπαίδευση ναυτικών σε σχέση με την προστασία περιβάλλοντος.

Ας μάθει λοιπόν ο κ. ΤΣΙΠΡΑΣ οτι:

α) οι ναυτικοί (στην ποντοπόρο ναυτιλία-και όχι στην ακτοπλοία που εκεί έχουν επλακεί τα πλοκάμια του κομματισμού και τα έχουν διαβρώσει όλα) εκπαιδευόμαστε συνέχεια για το θέμα αυτό και πως πρέπει να διαχειριζόμαστε σκουπίδια, κατάλοιπα πετρελαίου και πολλά άλλα.
β) οι κανονισμοί που θέτει ο ΟΗΕ μέσω του ΙΜΟ είναι αυστηρότατοι και τους ακολουθούμε πιστά. Οι λιμενικές αρχές στο εξωτερικό καθώς και διάφοροι ελεγκτικοί μηχανισμοί μας επιθεωρούν ανελέητα και όποιο πλοίο δεν είναι σύμφωνο τουλάχιστον το δένουν στο λιμάνι....άσε για τα πρόστιμα....άσε για το τι θα πάθει ο ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ και ο 1ος ΜΗΧΑΝΙΚΟΣ. Τα δεξαμενόπλοια για παράδειγμα ελέγχονται σε ετήσια βάση τουλάχιστον 15 φορές. Οι αξωματικοί στα πλοία έχουμε βαρεθεί πλέον να μας ελέγχουν.
γ) ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ: στα καράβια χρησιμοποιούμε τα καύσιμα που μας παρέχουν οι εταιρίες της στεριάς και οι οποίες έχουν άδεια από το κράτος. Για ρωτήστε κ. ΤΣΙΠΡΑ τι καύσιμα μας δίνουν? Γιατί μας δίνουν λάσπες και καταστρέφονται οι μηχανές των πλοίων? Μην μας πείτε για φθηνά καύσιμα. Το ναυτιλιακό καύσιμο είνα πανάκριβο. ΨΑΧΤΕ ΤΙΣ ΕΤΑΙΡΙΕΣ ΠΟΥ ΠΟΥΛΟΥΝ ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΑ ΚΑΥΣΙΜΑ και μετά κυνηγείστε και τους εφοπλιστές. Κανείς να μην μέινει εκτός ανακριτικού φακού, αλλά είναι παράξενο που δεν ασχολείστε με αυτό.
δ) Οταν τα πλοία έρχονται σε ελληνικά λιμάνια γιατί κάποιοι πειρατές έρχονται και μαζεύουν τα κατάλοιπα των πετρελαίων τα οποία μετά από κάποιες ΧΗΜΙΚΕΣ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΕΣ ξαναβγαίνουν στο εμπόριο ως ΝΑΥΤΙΛΙΑΚΟ ΚΑΥΣΙΜΟ? Γιατί η Ελλάς δεν μπορεί να διαχειριστεί σωστά τα σκουπίδια των πλοίων? Γιατί δεν μπορεί να τα ανακυκλώσει? Για ψάχτε το.
ε) Τρόπος ναυπήγησεις πλοίων: τα ποία πλέον δεν τα παραγγέλνουν οι πλοιοκτήτες. Αγοράζουν τα πλοία όπως κατασκευάζονται από τα ΝΑΥΠΗΓΕΙΑ, και τα οποία έχουν άδεια λειτουργίας από τα διάφορα ΚΡΑΤΗ. Σαν να αγοράζεις αυτοκίνητο. Μπορείς να ζητήσεις κάτι διαφορετικό στην μηχανή του? Το παίρνεις όπως κατασκευάζεται. Για δείτε λοιπόν κ. ΤΣΙΠΡΑ γιατί ενώ οι ναυτιλιακοί κύκλοι έχουν προτείνει πρωτοπόρες λύσεις δεν εφαρμόζονται στα νεότευκτα πλοία?

Μην σας ζαλίσω άλλο....
Κύριε ΤΣΙΠΡΑ,
Πριν την πένα σας την βουτήξετε στο μελάνι, βουτήχτε την πένα σας στο δοχείο της γνώσης. Φτάνει πια, οι Έλληνες δεν είμαστε τόσο βόδια πλέον.

Τάσος Ι. Καμπάς
http://capttassos.blogspot.com/

Δεν υπάρχουν σχόλια: