Από:
"Tassos Kampas"
Προβολή στοιχείων επαφής Προς:
"troktiko" , "Protagonistes Portal" , "Protothema Themos News Paper" , "George Papandreou" , "George Papandreou" , "George Papandreou" , "Papandreou G" , "Parliament" , tragasnet@gmail.com, "HORA" , "hora news paper news paper" , "NAFTEMPORIKI" , "Kathimerini" , "ZOUGLA" , "deltio11" , "enimerwsi" , "greek alert" , "greeks together" , "ixnos1" , "kafeneio" , "kokakis12" , "no news" , "peiratikoi" , "politisvaris" , "press on ice" , "sibila" , "SpyNews Spynews" , "strategy and politics" , "taxalia" , "Real News" , studio@realfm.gr, "Nikos Hatzinikolaou" , "George Houdalakis" , "A1 newspaper" , "AVRIANI"
Κοιν.:
"Greek Shipping"
Το κάτωθι προς ενημέρωσή σας και προς ανάρτηση εαν συμφωνείται. Οι πολιτικοί παραλήπτες του ιδίου μηνύματος απλά αναλογιστείται τις ευθύνες σας.
Να θυμάστε κύριοι, όταν ο επαναστατικός αγώνας του 1821 ήταν σε εξέλειξη, και ενώ κάποιοι αγωνιστές όπως ο Κολοκοτρώνης και ο Κουντουριώτης κόντεψαν να διαλύσουν τον απελευθερωτικό αγώνα λόγω του εγκληματικού εμφυλίου που δημιούργησαν, κάποιοι ναυτικοί όπως ο ΜΙΑΟΥΛΗΣ, ο ΚΑΝΑΡΗΣ και άλλοι πολλοί έσωσαν την επανάσταση παλεύοντας στην θάλασσα. Ο ναυτικός βλέπετε κύριοι δεν πιστεύει στον διχασμό, και δεν πιστεύει στα ΚΟΥΦΙΑ λόγια των επιτήδιων που θέλουν να σφετεριστούν θέσεις και καταστάσεις.
Να ευχαριστήσω το greek shipping news για την προσπάθεια που κάνει στον χώρο ενημέρωσης, και αναφορικά με την ναυτιλία.
Μετά τιμής
Τάσος Ι. Καμπάς
Αρχιπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτκού
Κυριακή, 29 Νοέμβριος 2009, 18:04
Από:
"Tassos Kampas"
Προβολή στοιχείων επαφής Προς:
"Greek Shipping"
Ιδιαίτ. κοιν.:
"Sofia Latsouni"
Αγαπητοί κύριοι και κυρίες.
Βρίσκομαι στην Νότιο Κορέα, και διαβάζοντας το άρθρο σας ειλικρινά ένοιωσα μεγάλη χαρά, όταν είδα ότι η Πατρίδα μας αναγνωρίσθηκε Παγκοσμίως ως ένα σοβαρό Κράτος το οποίο μπορεί να αναλάβει επιτυχώς τα θέματα της εν γένει Ναυτιλίας.
Στον αντίποδα, διαβάζοντας πάλι στο δικό σας site, http://www.greekshippingnews.gr/, είδα με τα λύπης μου τα ναυπηγεία μας να συνεχίζουν να σκουριάζουν, να μην υπάρχει φως στο τούνελ, και κανείς να μην θέλει να δώσει λύση.
Μιας και είμαι ενεργό μέλος της ναυτιλίας με αρκετά μεγάλη εμπειρία όχι μόνο στον χώρο των εμπορικών πλοίων αλλά και των ναυπηγείων, αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι το γιατί δεν θέλει κανείς να ασχοληθεί σοβαρά με τα ναυπηγεία μας. Γιατί κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει των πλούτο της γνώσης που έχουμε στην Ελλάδα για να μεγαλουργήσει στα ναυπηγεία μας, να πλουτίσει και αυτός με την σειρά του, αλλά μαζί με αυτόν που θα αναλλάβει να αναβαθμίσουμε και την ίδια την Ελλάδα (εισροή κεφαλαίων, θέσεις εργασίας, εξειδίκευση, αύξηση εργασίας δορυφορικών με τα ναυπηγεία επαγγελμάτων, κτπ).
Είναι απορίας άξιον το γιατί. Μήπως υπάρχει ρήτρα να μην χρησιμοποιησουμε τα ναυπηγεία μας? Μήπως είναι Παγκόσμια εντολή η ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ να περάσει στα χέρια των Ασιατών? Μήπως κάποιοι λεγόμενοι συνδικαλιστές έχουν αμαυρώσει την αξία των ναυπηγείων μας και του προσωπικού της? Μήπως γιατί κάποια συνεργεία που λυμαίνονται τον χώρο δεν προσφέρουν πλέον αξιόπιστες υπηρεσίες? χρησιμοποιώντας και πάρα πολλούς αλλοδαπούς? Μήπως ο γράφων έχει εμπειρία από τα Ελληνικά και από τα ξένα ναυπηγεία, και ενώ θέλει να επισκευάζει τα πλοία τα οποία παρακολουθεί στην Ελλάδα μας, το αποφεύγει και τρέχει στην Κίνα, στην Σιγκαπούρη ή και στην LISNAVE της Πορτογαλλίας?
Ας αναλλογιστούν οι Έλληνες εργάτες και τα συνεργεία, γιατί πλέον δεν έρχονται πλοία στην Ελλάδα? Το ότι δεν υπάρχουν ετοιμοπόλεμοι τεχνίτες είναι φυσικό επακόλουθο της εγκατάλειψης, αλλά δεν είναι και η απόλυτη αλήθεια. Πάρα πολλά τεχνικά συνεργεία δουλεύουν στην Κίνα για παράδειγμα.
Έχωντας αυτήν την απορία στο μυαλό, και σκεπτόμενος την επιτυχία μας στον Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Οργανισμό, η γεύση της γλυκιάς χαράς γίνεται γλυκόξινη.....και σε αυτό συμβάλει η προτεινόμενη από τον Πρωθυπουργό της χώρας μας, συμμετοχή της κυρίας Δαμανάκης.
Πως η κυρία Δαμανάκη θα μπορέσει να προσφέρει ένα ακόμα ΣΥΝ στο θέμα της ναυτιλίας? μιας ναυτιλίας που ήταν ξεχασμένη από όλους σχεδόν ακόμα και από την ίδια? Η κυρία Κατσέλη προς τιμήν της ασχολήθηκε κατευθείαν με την ναυτιλία και δείχνει αρκετά ενημερωμένη. Η κυρία Δαμανάκη στον αντίποδα πως θα τα καταφέρει?
Η Ελληνική Ναυτιλία έγινε σπουδαία πολύ απλά, γιατί κάποιοι Έλληνες, εν αντιθέσει με κάποιους άλλους δούλεψαν, όσο μπορούσε ο καθένας από το πόστο που υπηρετούσε καλύτερα. Η κυρία Δαμανάκη ήταν λάτρεις της ΤΥΦΛΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ.
Χωρίς ίχνος εμπάθειας, χωρίς ειλικρινά να θέλω να μειώσω το έργο της, δεν πιστεύω πως η κυρία Δαμανάκη θα μπορέσει να συνησφέρει, και εν αντιθέσει θα μας κάνει ζημιά. Η Ναυτιλία μας για να γίνει το ΘΗΡΙΟ που προστατεύει την Ελλάδα, κάποιοι ξέχασαν προσωπική ζωή και οικογένεια........Θα είναι μέγιστο λάθος να γκρεμιστούν όλα.
Μην ξεχνάτε ότι στο εξωτερικό μας χλευάζουν απλά γιατί είμαστε αναξιόπιστοι. Σε αντίθεση, έρχεται η Ελληνική Ναυτιλία της οποίας τα μέλη είναι σεβαστά σε όλο τον κόσμο.
Τόσα χρόνια μας είχαν ξεχασμένους.........είναι κρίμα επειδή τώρα που τους λείπουν λεφτά (επειδή τα έφαγαν) να μας ρεζιλέψουν κάποιοι που ίσως δεν γνωρίζουν τον κλάδο, κάποιοι που ίσως δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ΣΟΒΑΡΗ-ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΉ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΙΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Πιστεύω πως το μήνυμα των γραφομένων μου να είναι κατανοητό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μετά τιμής
Τάσος Ι. Καμπάς
Αρχιπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτκού
Βρίσκομαι στην Νότιο Κορέα, και διαβάζοντας το άρθρο σας ειλικρινά ένοιωσα μεγάλη χαρά, όταν είδα ότι η Πατρίδα μας αναγνωρίσθηκε Παγκοσμίως ως ένα σοβαρό Κράτος το οποίο μπορεί να αναλάβει επιτυχώς τα θέματα της εν γένει Ναυτιλίας.
Στον αντίποδα, διαβάζοντας πάλι στο δικό σας site, http://www.greekshippingnews.gr/, είδα με τα λύπης μου τα ναυπηγεία μας να συνεχίζουν να σκουριάζουν, να μην υπάρχει φως στο τούνελ, και κανείς να μην θέλει να δώσει λύση.
Μιας και είμαι ενεργό μέλος της ναυτιλίας με αρκετά μεγάλη εμπειρία όχι μόνο στον χώρο των εμπορικών πλοίων αλλά και των ναυπηγείων, αυτό που με προβληματίζει περισσότερο είναι το γιατί δεν θέλει κανείς να ασχοληθεί σοβαρά με τα ναυπηγεία μας. Γιατί κανείς δεν θέλει να χρησιμοποιήσει των πλούτο της γνώσης που έχουμε στην Ελλάδα για να μεγαλουργήσει στα ναυπηγεία μας, να πλουτίσει και αυτός με την σειρά του, αλλά μαζί με αυτόν που θα αναλλάβει να αναβαθμίσουμε και την ίδια την Ελλάδα (εισροή κεφαλαίων, θέσεις εργασίας, εξειδίκευση, αύξηση εργασίας δορυφορικών με τα ναυπηγεία επαγγελμάτων, κτπ).
Είναι απορίας άξιον το γιατί. Μήπως υπάρχει ρήτρα να μην χρησιμοποιησουμε τα ναυπηγεία μας? Μήπως είναι Παγκόσμια εντολή η ΝΑΥΠΗΓΙΚΗ να περάσει στα χέρια των Ασιατών? Μήπως κάποιοι λεγόμενοι συνδικαλιστές έχουν αμαυρώσει την αξία των ναυπηγείων μας και του προσωπικού της? Μήπως γιατί κάποια συνεργεία που λυμαίνονται τον χώρο δεν προσφέρουν πλέον αξιόπιστες υπηρεσίες? χρησιμοποιώντας και πάρα πολλούς αλλοδαπούς? Μήπως ο γράφων έχει εμπειρία από τα Ελληνικά και από τα ξένα ναυπηγεία, και ενώ θέλει να επισκευάζει τα πλοία τα οποία παρακολουθεί στην Ελλάδα μας, το αποφεύγει και τρέχει στην Κίνα, στην Σιγκαπούρη ή και στην LISNAVE της Πορτογαλλίας?
Ας αναλλογιστούν οι Έλληνες εργάτες και τα συνεργεία, γιατί πλέον δεν έρχονται πλοία στην Ελλάδα? Το ότι δεν υπάρχουν ετοιμοπόλεμοι τεχνίτες είναι φυσικό επακόλουθο της εγκατάλειψης, αλλά δεν είναι και η απόλυτη αλήθεια. Πάρα πολλά τεχνικά συνεργεία δουλεύουν στην Κίνα για παράδειγμα.
Έχωντας αυτήν την απορία στο μυαλό, και σκεπτόμενος την επιτυχία μας στον Παγκόσμιο Ναυτιλιακό Οργανισμό, η γεύση της γλυκιάς χαράς γίνεται γλυκόξινη.....και σε αυτό συμβάλει η προτεινόμενη από τον Πρωθυπουργό της χώρας μας, συμμετοχή της κυρίας Δαμανάκης.
Πως η κυρία Δαμανάκη θα μπορέσει να προσφέρει ένα ακόμα ΣΥΝ στο θέμα της ναυτιλίας? μιας ναυτιλίας που ήταν ξεχασμένη από όλους σχεδόν ακόμα και από την ίδια? Η κυρία Κατσέλη προς τιμήν της ασχολήθηκε κατευθείαν με την ναυτιλία και δείχνει αρκετά ενημερωμένη. Η κυρία Δαμανάκη στον αντίποδα πως θα τα καταφέρει?
Η Ελληνική Ναυτιλία έγινε σπουδαία πολύ απλά, γιατί κάποιοι Έλληνες, εν αντιθέσει με κάποιους άλλους δούλεψαν, όσο μπορούσε ο καθένας από το πόστο που υπηρετούσε καλύτερα. Η κυρία Δαμανάκη ήταν λάτρεις της ΤΥΦΛΗΣ ΑΠΕΡΓΙΑΣ ΤΩΝ ΣΥΝΔΙΚΑΤΩΝ.
Χωρίς ίχνος εμπάθειας, χωρίς ειλικρινά να θέλω να μειώσω το έργο της, δεν πιστεύω πως η κυρία Δαμανάκη θα μπορέσει να συνησφέρει, και εν αντιθέσει θα μας κάνει ζημιά. Η Ναυτιλία μας για να γίνει το ΘΗΡΙΟ που προστατεύει την Ελλάδα, κάποιοι ξέχασαν προσωπική ζωή και οικογένεια........Θα είναι μέγιστο λάθος να γκρεμιστούν όλα.
Μην ξεχνάτε ότι στο εξωτερικό μας χλευάζουν απλά γιατί είμαστε αναξιόπιστοι. Σε αντίθεση, έρχεται η Ελληνική Ναυτιλία της οποίας τα μέλη είναι σεβαστά σε όλο τον κόσμο.
Τόσα χρόνια μας είχαν ξεχασμένους.........είναι κρίμα επειδή τώρα που τους λείπουν λεφτά (επειδή τα έφαγαν) να μας ρεζιλέψουν κάποιοι που ίσως δεν γνωρίζουν τον κλάδο, κάποιοι που ίσως δεν γνωρίζουν τι σημαίνει ΣΟΒΑΡΗ-ΚΟΥΡΑΣΤΙΚΉ ΚΑΙ ΕΞΑΝΤΛΙΤΙΚΗ ΔΟΥΛΕΙΑ.
Πιστεύω πως το μήνυμα των γραφομένων μου να είναι κατανοητό.
Σας ευχαριστώ εκ των προτέρων
Μετά τιμής
Τάσος Ι. Καμπάς
Αρχιπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτκού
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου