Παρασκευή, Νοεμβρίου 20, 2009

Ντροπή επιτέλους-Κάτι να γίνει τώρα

"H 13 χρονη κόρη της δε γουστάρει να είναι ορφανή!"


"Είμαι η Τσακίρη Καθολική 49 ετων από την Αρχίπολη Ρόδου.
Μετά τη τελευταία γέννα το 99 (καισαρική, έχω 3 παιδιά) άρχισα να έχω συμπτώματα της Νόσου Κινητικού Νευρώνα η οποία διαγνώσθηκε το 2001
Από τον Οκτώβριο του 2006 δεν εργάζομαι 100% παραλυτη πλεον και νοιώθω περίεργα, αγαπουσα πολύ τη δουλια μου.

31 ΟΚΤ 2009ΤΡΑΧΕΙΟΤΟΜΗΘΗΚΑ.

ΟΛΑ ΤΑΝΤΕΞΑ ΑΛΛΑ ΤΗΝ ΤΡΑΧΕΙΟΤΟΜΉ ΟΠΩΣ ΕΞΕΛΙΧΘΗΚΕ ΟΧΙ. ΑΝ ΜΑΣ ΕΝΗΜΕΡΩΝΑΝ...
ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΓΙΑ ΤΗ ΣΥΝΕΧΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΊΔΑ ΠΟΥ ΑΠΑΙΤΕΊΤΑΙ ΔΕΝ ΘΑ ΤΟ ΕΚΑΝΑ ΚΙΑΣ ΠΕΘΑΊΝΑ. ΜΕΤΑΝΟΙΩΣΑ ΠΙΚΡΑ. ΤΕΤΟΙΕΣ ΕΠΕΜΒΑΣΕΙΣ ΜΕΤΑ ΑΠΑΙΤΟΥΝ ΔΑΠΑΝΗΡΉ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΗ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΦΡΟΝΤΙΔΑ. ΕΙΜΑΙ ΠΟΛΥ ΘΥΜΩΜΕΝΗ ΜΑΥΤΗ ΤΟΥΣ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΕΙΨΗ. ΝΟΙΩΘΩ ΣΑΝ ΠΑΓΙΔΕΥΜΈΝΟ ΖΩΟ.
ΕΙΜΑΙ ΣΠΙΤΙ ΗΔΗ 2 ΒΔΟΜΑΔΕΣ ΔΙΑΣΩΛΗΝΩΜΕΝΗ ΚΑΝΕΙΣ ΜΑΣ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΕΤΟΙΜΟΣ ΝΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΕΙ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΑΥΤΗ.
ΤΟ ΣΠΙΤΙ ΕΓΙΝΕ ΕΝΤΑΤΙΚΗ ΧΩΡΙΣ ΙΑΤΡΙΚΗ ΚΑΙ ΝΟΣΗΛΕΥΤΙΚΗ ΒΟΗΘΕΙΑ.
ΗΡΘΑΝ ΟΙ ΓΙΑΤΡΟΙ ΑΠΟ 1 ΦΟΡΑ ΑΛΑ ΔΕΝ ΦΤΑΝΕΙ. ΑΝ ΖΟΥΣΑ ΓΕΡΜΑΝΙΑ ΘΑ ΗΤΑΝ ΟΛΑ ΠΟΛΥ ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΑ. Ο ΧΩΚΙΝΣ ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΜΕ 9 ΝΟΣΗΛΕΥΤΈΣ ΜΕΓΑΛΟΥΡΓΕΊ ΓΙΑΤΙ ΖΕΙ ΑΓΓΛΙΑ.
ΕΔΩ ΕΝΑΝ ΨΑΧΝΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΙΣΚΩ, ΑΝ ΔΕΝ ΕΙΧΑ ΕΝΑΝ ΑΝΤΡΑ ΠΟΥ ΜΕ ΛΑΤΡΕΥΕΙ ΓΟΝΕΙΣ ΠΑΙΔΙΑ ΦΙΛΟΥΣ, ΘΑΜΟΥΝ ΗΔΗ ΝΕΚΡΗ.
ΣΤΗΝ ΙΔΙΑ ΚΟΛΑΣΗ ΤΟΥ ΕΘΝ. ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΥΓΕΙΑΣ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΖΟΥΝ ΚΙΑΛΛΟΙ 1200 ΑΣΘΕΝΕΊΣ ΣΑΝ ΕΜΕΝΑ.
ΓΙΑ ΜΑΣ ΤΑ ΨΙΧΟΥΛΑ ΤΟΥ ΕΠΙΔΟΜΑΤΟΣ ΑΛΛΗΛΕΓΓΥΗΣ ΔΕΝ ΦΤΑΝΟΥΝ ΟΥΤΕ ΓΙΑ ΤΑ ΑΝΑΛΩΣΙΜΑ ΤΗΣ ΤΡΑΧΕΙΟΟΜΗΣ 1 ΜΗΝΟΣ!
Κουραστηκα να προσφευγω κάθε φορα στο συνηγορο του πολιτη για να πληρωνει το ασφαλιστικο ταμειο τα αυτονοητα. Χωρια που πρεπει ναχεις λογιστη για τις τεραστιες δαιδαλώδεις γραφειοκρατικες διαδικασίες. Ευτυχως και τρεχει 3 χρονια η κολλητη μου κανοντας το λογιστη.

Θεωρώ ότι δικαιούμαι τωρα μετά από τόσο αγώνα και 9 χρόνια συμβίωσης με τη νόσο, μια αξιοπρεπη νοσηλευτικη φροντίδα στο σπιτι σε 24ωρη βαση.
Ομως η πατρίδα βαρεσε πτωχευση κιη εκλησια απουσα. Ισως με την ενημερωση να μας υιοθετήσει καποιος ιδιωτης η οργανισμος και ΝΑΧΟΥΜΕ βοηθεια.
Με τοση ανεργια και δεν μπορω να βρω νοσηλευτη με γνωσεις εντατικης.
Ψαχνουμε απεγνωσμένα.

Ακόμα μπορώ η ίδια να επικοινωνω με τα παιδιά μου τους γράφω με το δεξί χέρι και είναι ευλογια νακουω το γελιο τους.Η μεγαλη μου κορη 13χρ μου απαγορευσε να πεθανω., δεν γουσταρει λεει ναναι ορφανη"

ΤΣΑΚΙΡΗ ΚΑΘΟΛΙΚΗ

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: