Δευτέρα, Ιουνίου 01, 2009

Πτωση Αεροπλανου Air France

Παρασκευή, 12 Ιούνιος 2009

3 ακόμη πτώματα βρέθηκαν από την πτήση της Air France


44 ΜΕΧΡΙ ΣΤΙΓΜΗΣ

Με άλλα 3 πτώματα άτυχων επιβατών της μοιραίας πτήσης 447 της Air France ο αριθμός αυτών που έχουν βρεθεί μέχρι τώρα ανεβαίνει στους 44. Οι αρχές ελπίζουν ότι αναγνωρίζοντας τα πτώματα θα καταφέρουν να...

βγάλουν και κάποια συμπεράσματα για τον τρόπο που έγινε το δυστύχημα, βλέποντας τη θέση του καθενός. Πάντως όσο περνά ο χρόνος γίνεται ολοένα και πιο δύσκολο να βρεθούν οι υπόλοιποι επιβάτες


Share on Facebook

Πέμπτη, 11 Ιούνιος 2009

Έρευνες για τα μαύρα κουτιά του Air Bus


Ένα γαλλικό πυρηνικό υποβρύχιο που είναι εφοδιασμένο με προηγμένης τεχνολογίας ηχοεντοπιστικά μηχανήματα άρχισε τις έρευνες για τον εντοπισμό των "μαύρων κουτιών" του αεροσκάφους...

της Air France, που συνετρίβη την περασμένη εβδομάδα στον Ατλαντικό.

Το υποβρύχιο Emeraude εστάλη στην περιοχή με αποστολή τον εντοπισμό των "μαύρων κουτιών", που μπορεί να βοηθήσουν στην προσπάθεια να δοθούν απαντήσεις στο γιατί έγινε αυτή η τραγωδία.

Τα "μαύρα κουτιά" πιστεύεται ότι βρίσκονται στον βυθό του ωκεανού.
Share on Facebook



Τετάρτη, 10Ιούνιος 2009

Συνολικά 41 σοροί έχουν ανασυρθελι μέχρι στιγμής


Ομάδες έρευνας της Βραζιλίας και της Γαλλίας ανέσυραν και άλλες σορούς από τα συντρίμμια του αεροσκάφους της Air France που συνετρίβη στον Ατλαντικό Ωκεανό την περασμένη εβδομάδα παρασύροντας στο θάνατο...

και τους 228 ανθρώπους που επέβαιναν σε αυτό, δήλωσαν αξιωματούχοι.

Συνολικά 41 πτώματα έχουν ανασυρθεί από τη "θάλασσα συντριμμιών" του αεροσκάφους, όπως την περιέγραψε ένα στέλεχος του Βραζιλιάνικου πολεμικού ναυτικού, σε απόσταση περίπου 1.000 χλμ. από τις βορειοανατολικές ακτές της Βραζιλίας.

Σήμερα Τετάρτη αρχίζει η αναζήτηση για τα λεγόμενα "μαύρα κουτιά" του Airbus A330, με την άφιξη στην περιοχή ενός Γαλλικού πυρηνοκίνητου υποβρυχίου. Αύριο Πέμπτη καταπλέει στην περιοχή σκάφος υποθαλάσσιων ερευνών με τέσσερα μικρά βαθυσκάφη.
Share on Facebook






Perpetual Traveller News Special Report -

10/06/2009 07:21





The cold reality is frightening to say the least for flight AF447 with 228 people presumed dead somewhere in the Atlantic, no black box likely to be found and no official human communication to go on. For days the authorities were dealing with a missing plane, but now at the time of writing 5 bodies have been found off the shores in North East Brazil, sensitive personal items are floating around and debris (even with the Air France Logo on) are being discovered all the time. The torment goes on for the families and the loved ones of those that met their fate, as no clear reason of fault has yet been identified. Read on to find out more

Grant Holmes
Editor,
Perpetual Traveller

NEWS UPDATES

Air France, Air Safety and what happened? -
Read on - by Perpetual Traveller

Travel advice A-B+ - Read on - NEW by Perpetual Traveller

Global Security News - Read on - by Hypo Global

Cyprus Events News - Read on - by Cyprus Events

Aviation Security News -
Read on - by Planet Data

PT TRAVEL

After extensive PT research, the below links performed best for price & range online

25% off Private Villas in Phuket

HOTEL BOOKINGS

FLIGHT SEARCH

CAR HIRE

INSURANCE

Progress Cyprus Tourism & Business Services Ltd
Konstantinou Christofidi, No 1 Street
Sophora Court, Suite # 301,
Larnaka 6021 Cyprus
Tel: +357 24 815416
Fax: +357 24 815417
progress.international@gmail.com
Skype: Progress_Cyprus

www.progresscyprus.info



FRIEND
Reply to this mail and write FRIEND + email address

DUPLICATE
Reply to this mail and write DUPLICATE

REPORT ABUSE
In case of abuse, please write to abuse@progressinternationalmedia.com

UPDATE
To update preferences and unsubscribe visit
this link

Τρίτη, 9 Ιούνιος 2009

Η Air France θα προχωρήσει μέσα σε λίγες ημέρες στην αντικατάσταση των αισθητήρων ταχύτητας στα αεροσκάφη Α330 και Α340


Η Air France παρουσίασε στους κυβερνήτες ένα "χρονοδιάγραμμα αντικατάστασης", μέσα σε μερικές ημέρες, των αισθητήρων ταχύτητας στα αεροσκάφη Α330 και Α340 που εκτελούν υπερατλαντικές πτήσεις, μετά την αεροπορική τραγωδία στον Ατλαντικό, ανακοίνωσε...


το συνδικάτο SNPL.

"Η διεύθυνση της Air France κάλεσε τα συνδικάτα των πιλότων χθες το βράδυ για να τα ενημερώσει για την αντικατάσταση των αισθητήρων Pitot και τους παρουσίασε ένα χρονοδιάγραμμα μερικών ημερών".

Ο ίδιος πρόσθεσε πως σε αυτό το στάδιο της έρευνας δεν έχει αποδειχθεί ότι υπάρχει σχέση ανάμεσα στους αισθητήρες και στο τραγικό δυστύχημα.

Η Air France γνωστοποίησε το Σάββατο ότι από τις 27 Απριλίου επέσπευσε το πρόγραμμα αντικατάστασης των αισθητήρων στα αεροσκάφη Α330 και Α340, αποκαλύπτοντας ότι από τον Μάιο του 2008 "παρατηρήθηκαν περιπτώσεις απώλειας ανεμομετρικών δεδομένων" στα σκάφη αυτά.



Share on Facebook

9.6.09

Βρέθηκε το φτερό σταθεροποίησης από την ουρά του μοιραίου Airbus


Μέχρι τώρα έχουν εντοπιστεί και ανασυρθεί 24 πτώματα των θυμάτων της μοιραίας πτήσης της Air France.
Ομάδα Βραζιλιανών που συμμετέχουν στις επιχειρήσεις έρευνας και εντοπισμού συντριμμιών, του αεροσκάφους Α330 που εκτελούσε τη πτήση AF 447 Ρίο-Παρίσι και κατέπεσε με 228 επιβάτες στην μέση του Ατλαντικού τη νύχτα της 31ης Μαΐου προς 1η Ιουνίου, εντόπισε και ανέσυρε από τα νερά του Ατλαντικού ωκεανού μεγάλο μέρος της ουράς του αεροσκάφους της Airfrance.
Τα περισσότερα...

πτώματα, αλλά και συντρίμμια εντοπίστηκαν σε περιοχή που βρίσκεται 1.150 χιλιόμετρα από την πόλη Ρεσίφε, στις βορειοανατολικές ακτές της Βραζιλίας.

Την ίδια ώρα οι ΗΠΑ στέλνουν στην περιοχή δύο υπερσύγχρονες ηχητικές συσκευές για να συνδράμουν στον εντοπισμό των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους. Οι συσκευές θα σταλούν αεροπορικώς στη Βραζιλία και θα τοποθετηθούν στα γαλλικά σκάφη. Τα συγκεκριμένα συστήματα μπορούν να καταγράψουν σήματα προερχόμενα από τα μαύρα κουτιά ακόμη και αν αυτά βρίσκονται σε βάθος 6,100 μέτρων.

Σημειώνεται ότι τα μαύρα κουτιά είναι προγραμματισμένα για να εκπέμπουν σήμα επί 30 ημέρες.

Εντός της εβδομάδες αναμένεται να φτάσει στην περιοχή και το γαλλικό πυρηνικό υποβρύχιο προκειμένου να βοηθήσει στις έρευνες.

Παράλληλα ομάδες Βραζιλιάνων και Γάλλων συνεχίζουν τις έρευνες στην περιοχή, ενώ ο Βραζιλιάνος πρόεδρος Λουίς Ινάθιο Λούλα ντα Σίλβα, δήλωσε ότι η κυβέρνηση της Βενεζουέλας θα καταβάλλει κάθε δυνατή προσπάθεια προκειμένου να περισυλλέξει ότι είναι δυνατόν από το Airbus της Air France, ιδιαίτερα τα πτώματα των θυμάτων.

Save to del.icio.usAdd to del.icio.usEmail this

Τρίτη, 9 Ιούνιος 2009

Συνολικά 24 σοροί έχουν ανασυρθεί μέχρι στιγμής από το air bus που έπεσε στον Ατλαντικό



Συνολικά 24 πτώματα των θυμάτων της αεροπορικής τραγωδίας στον Ατλαντικό έχουν ανασυρθεί ως τώρα, ανακοίνωσε βραζιλιάνος στρατιωτικός εκπρόσωπος.
Τα πτώματα βρίσκονται σε πλοία του πολεμικού...

ναυτικού της Βραζιλίας και της Γαλλίας και θα μεταφερθούν στην πόλη Ρεσίφε, την μεγαλύτερη στο αρχιπέλαγος Φερνάντο ντε Νορόνια.
Share on Facebook

Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Ταξίδευαν πάντα χωριστά επειδή φοβόντουσαν τα ατυχήματα



Η ΟΙΚΟΓΕΝΕΙΑ ΤΟΥΣ ΚΟΠΗΚΕ ΣΤΗ ΜΕΣΗ

Η 34χρονη Christine Badr Schnabl μαζί με τον 5χρονο Philipe πήραν χθες το αεροπλάνο της Air France για να πάνε στη Σουηδία. Σε ένα άλλο αεροπλάνο λίγο νωρίτερα, ο άντρας της μαζί με την 3χρονη κόρη τους είχε ξεκινήσει και αυτός. Πάντα έπαιρναν ξεχωριστά αεροπλάνα. Ήθελαν σε περίπτωση που..γίνει κάποιο ατύχημα να μη μείνουν τα παιδιά τους ορφανά και από τους δυο γονείς. Αυτή τη φορά όμως ήταν και τα παιδιά μαζί και έτσι τα χώρισαν και αυτά. Ο Annika Badr, ο άντρας της, περίμενε στο αεροδρόμιο του Παρισιού μάταια. Μαζί του και η κόρη. Η Christine ποτέ δεν ήρθε. Ποτέ δε συνέχισαν μαζί εκείνο το ταξίδι για τη Σουηδία. Ο φόβος τους τελικά βγήκε αληθινός

Share on Facebook

Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Η περιοχή που φαίνεται να έχει πέσει το αεροσκάφος


ΣΥΜΦΩΝΑ ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΒΡΕΙ ΜΕΧΡΙ ΤΩΡΑ


Σύμφωνα με τα ευρήματα των πολεμικών αεροσκαφών, τα συντρίμια του αεροσκάφους φαίνεται να βρίσκονται σε αυτό το σημείο. Είναι κοντά στα νησιά Sao Pedro και Sao Paulo




Share on Facebook



To αίνιγμα της πτήσης Air France 447
Τι διαφοροποιεί τη συγκεκριμένη πτήση από άλλα αεροπορικά ατυχήματα.


Ένας αέρας μυστηρίου περιβάλλει την εξαφάνιση της πτήσης 447 της Air France, καθώς, ενώ οι πιθανότητες ανεύρεσης επιζώντων ή συντριμμιών του σκάφους λιγοστεύουν, ειδικοί κάνουν λόγο για παράδοξα στην αλληλουχία των γεγονότων.

Σχεδόν όλα τα αεροπορικά ατυχήματα λαμβάνουν χώρα κοντά σε αεροδρόμια - ιδιαίτερα κατά τη διάρκεια απογειώσεων/ προσγειώσεων. Ωστόσο, το συγκεκριμένο Airbus A330 εξαφανίστηκε σε απόσταση τεσσάρων ωρών από το Ρίο ντε Τζανέιρο, ενώ βρισκόταν πάνω από τον Ατλαντικό.

Κάτι το οποίο προκαλεί έντονα ερωτηματικά είναι η παντελής έλλειψη σημάτων κινδύνου. Οι αρχές αντιλήφθηκαν πως κάτι είχε συμβεί όταν το αεροπλάνο δεν εμφανίστηκε στα ραντάρ της Σενεγάλης. Αρχικά έγιναν υποθέσεις για προβλήματα στις τηλεπικοινωνίες, αεροπειρατεία ή αναγκαστική προσθαλάσσωση, οι οποίες σύντομα έδωσαν τη θέση τους στην υπόθεση περί χτυπήματος κεραυνού.

Παρόλα αυτά, όπως επισημαίνουν ειδικοί επί αεροπορικών ατυχημάτων, αν ένας κεραυνός ήταν αρκετός για να προκαλέσει την πτώση αεροσκάφους, τότε σχεδόν κανείς δεν θα πετούσε.

«Το να χτυπηθεί ένα αεροσκάφος από κεραυνό αποτελεί ρουτίνα... αυτή η υπόθεση δεν επαρκεί για να εξηγήσει την εξαφάνιση. Υπάρχει κάτι που λείπει, ένας 'χαμένος κρίκος'. Οι ερευνητές ατυχημάτων κάνουν πάντα λόγο για μια αλληλουχία καταστροφικών γεγονότων: σε καμιά περίπτωση δεν λες πως 'αυτό ή εκείνο ήταν που παρουσίασε το πρόβλημα', αλλά 'αυτό παρουσίασε αυτό το πρόβλημα, επηρεάζοντας το άλλο, με αποτέλεσμα την παρουσίαση εκείνου του προβλήματος κ.ο.κ.» δήλωσε ο Πιέρ Σπαράκο, μέλος της Γαλλικής Αεροδιαστημικής Ακαδημίας.

Κατά τον Σπαράκο, ακόμα και αν έλαβε χώρα το χειρότερο δυνατό ενδεχόμενο, με τον κεραυνό να καταστρέφει όλα τα ηλεκτρονικά συστήματα του σκάφους, το αεροσκάφος θα μπορούσε ακόμα να πετάξει.

«Σε αυτή την περίπτωση ενεργοποιείται το σύστημα RAM: πρόκειται για ένα μικρό έλικα ο οποίος ενεργοποιείται και χάρη στην ταχύτητα του αεροσκάφους παράγει ηλεκτρισμό εκμεταλλευόμενο τη δύναμη του ανέμου. Το σύστημα αυτό μπορεί να δώσει αρκετή ενέργεια για να λειτουργήσουν ζωτικά συστήματα ενός αεροσκάφους. Ακόμα και στην περίπτωση παντελούς απώλειας ενέργειας, ο πιλότος έχει τη δυνατότητα να συνεχίσει να πετάει για ένα χρονικό διάστημα- μέχρι να επιτύχει κάποιου είδους προσγείωση».

Μετεωρολόγοι κάνουν λόγο για «επικίνδυνη περιοχή», αναφερόμενοι στη ζώνη που έχει οριοθετηθεί ως η περιοχή όπου εξαφανίστηκε το αεροσκάφος: χαρακτηριζόμενη ως «Ζώνη Διατροπικής Σύγκλισης», θεωρείται επικίνδυνη από ναυτικούς και αεροπόρους, καθώς είναι επιρρεπής σε καταιγίδες, καθώς και σε εμφανίσεις μίνι κυκλώνων, που έχουν ως αποτέλεσμα τη δημιουργία εξαιρετικά δυνατών ρευμάτων, καθώς και ισχυρών χαλαζοπτώσεων. Στα γαλλικά χαρακτηρίζεται ως pot au noir ( «λασπωμένο καζάνι» ). Κατά το μετεωρολόγο Πιερ Λασνέ, «είναι δυνατόν ένα αεροπλάνο να χτυπηθεί από κεραυνό και ταυτόχρονα να πιαστεί σε ένα ανοδικό ρεύμα ταχύτητας η οποία μπορεί να φτάνει τα 200 χλμ/ ώρα. Το αποτέλεσμα, φυσικά, θα ήταν μια καταστροφική αποσυμπίεση».

Αξίζει να σημειωθεί πως ανάμεσα στους αγνοουμένους επιβάτες της πτήσης AF447 βρίσκονταν στελέχη κινεζικής χαλυβουργικής φίρμας, ένας από τους διαδόχους του βασιλικού θρόνου της Βραζιλίας, τρία στελέχη της Michelin, ο πρόεδρος της CSA (βραζιλιάνικης μονάδας της γερμανικής χαλυβουργίας ThyssenKrupp), στελέχη του βραζιλιάνικου πετρελαϊκού κολοσσού Petrobras, ένα στέλεχος της Coca-Cola, κάποιοι εργαζόμενοι στη νορβηγική πετρελαϊκή εταιρεία Statoilhydro και ένας ειδικός σε θέματα ελέγχου όπλων και ναρκωτικών.

www.kathimerini.grμε πληροφορίες από BBC, AFP


Καμιά ελπίδα για το αεροπλάνο

2 Ιουνίου 2009, 08:36

του Χάρη Μπότσαρη απο Πρώτο Θέμα

Μυστήριο καλύπτει τα αίτια της συντριβής ενός αεροπλάνου που έχει κατασκευαστεί για να αντέχει φυσικά φαινόμενα και διαθέτει όργανα ικανά να ξεπεράσουν τα συνηθισμένα προβλήματα που προκαλούν ηλεκτρικές καταιγίδες και κεραυνοί.

Οι έρευνες συνεχίζονται στον Ατλαντικό σε σημεία ανάμεσα στη Βραζιλία και στην αφρικανική ακτή, ενώ ειδικοί πιστεύουν ότι «δημιουργήθηκαν ραγδαίες καταστάσεις που προκάλεσαν τη συντριβή, όπως η ξαφνική απώλεια των ηλεκτρικών συτημάτων ή της πίεσης».

Η Βραζιλία συμμετέχει με έξι αεροσκάφη, δύο ελικόπτερα και τρία πλοία τα οποία έπλεαν στη ζώνη όπου εξαφανίστηκε το αεροπλάνο. Οι ΗΠΑ έχουν στείλει ένα στρατιωτικό αεροσκάφος και μια ομάδα διάσωσης, κατόπιν αιτήματος της Γαλλίας στο Πεντάγωνο να βοηθήσει στον εντοπισμό του Airbus.

Η ζώνη των ερευνών βρίσκεται 820 χλμ. από το αρχιπέλαγος του Φερνάντο ντε Νορόνια της Βραζιλίας, μεταξύ των εναέριων χώρων της Βραζιλίας και της Σενεγάλης και συμπίπτει με το τελευταίο, αυτόματο, σήμα που έστειλε το αεροπλάνο, τα ξημερώματα της Δευτέρας. Δεν έχει εντοπιστεί όμως ούτε ίχνος και κανένα από τα τρία ραδιοβοηθήματα δεν έχει εκπέμψει σήμα κάτι που σύμφωνα με το Cnes (Εθνικό Κέντρο Διαστημικών Μελετών) σημαίνει ότι «η καταστροφή ήταν πολύ γρήγορη».

Ο πρόεδρος της Γαλλίας, Νικολά Σαρκοζί, παραδέχτηκε ότι οι πιθανότητες να εντοπιστούν επιζώντες είναι «μηδαμινές».

Εάν επιβεβαιωθεί κάτι τέτοιο θα πρόκειται για τη χειρότερη καταστροφή στην ιστορία της Air France, μιας εταιρείας που δεν είχε κανένα νεκρό σε ατύχημα μετά τη συντριβή του Κονκόρντ, τον Ιούλιο του 2000. Τότε είχαν χάσει τη ζωή τους 113 άτομα.

Αν και οι αρχές Βραζιλίας-Γαλλίας δεν έχουν δώσει ακόμη επίσημη λίστα των 228 επιβατών στη μοιραία πτήση του Airbus A330-200, αρκετά ονόματα έγιναν γωστά από τις εταιρείες στις οποίες εργάζονταν τα θύματα.

Η γαλλική εταιρεία ελαστικών Michelin SA επιβεβαίωσε ότι ανώτατα στελέχη της βρίσκονταν στο αεροπλάνο και η γερμανική χαλυβουργική ThyssenKrupp Steel AG ανακοίνωσε ότι ο πρόεδρος της βραζιλιάνικης μονάδας της, Έρικ Χάϊνε, αγνοείται επίσης.

Ανάμεσα στους επιβάτες της υπερατλαντικής πτήσης ήσαν στελέχη της μεγαλύτερης μεταλλουργικής εταιρείας στον κόσμο, της Vale SA που έχει έδρα την Βραζιλία, όπως και τρεις ανώτεροι υπάλληλοι της γιγάντιας πετρελαϊκής Statoil Hydro ASA από τη Νορβηγία.

Αγνοούμενος είναι και ο 26χρονος Πέδρο Λουίζ ντε Ορλεάν ε Μπραγκάντσα, συγγενής του Ντομ Πέδρο Β΄ του βασιλικού οίκου της Πορτογαλίας και αυτοκράτορα της Βραζιλίας που εκθρονίστηκε το 1889.

Μέχρι στιγμής έχει αποκλειστεί πιθανότητα τρομοκρατικής ενέργειας και εκπρόσωπος της KLM-Air France δήλωσε ότι από το αεροπλάνο μεταδόθηκαν πολλοί αυτόματοι συναγερμοί, με την ένδειξη «ομαδική απενεργοποίηση οργάνων» που πιθανόν προηγήθηκαν της συντριβής στη θάλασσα.

Ο κατάλογος των επιβαινόντων στη «μοιραία» πτήση

Άνθρωποι 32 εθνικοτήτων επέβαιναν στο αεροσκάφος της Air France, σύμφωνα με ανακοίνωση του γαλλικού υπουργείου Μεταφορών και της αεροπορικής εταιρείας Air France. Η εταιρεία ανακοίνωσε ότι τα 12 μέλη του πληρώματος ήταν βραζιλιάνικης εθνικότητας, αντίθετα με τις πρώτες πληροφορίες σύμφωνα με τις οποίες όλοι ήταν Γάλλοι.

Σύμφωνα με τον επίσημο απολογισμό, οι 228 επιβαίνοντες του Airbus A 330 κατά εθνικότητα έχουν ως εξής: 72 Γάλλοι, 59 Βραζιλιάνοι, 26 Γερμανοί,9 Κινέζοι, 9 Ιταλοί, 6 Ελβετοί, 5 Λιβανέζοι, 5 Βρετανοί, 4 Ούγγροι, 3 Ιρλανδοί, 3 Νορβηγοί, 3 Σλοβάκοι, 2 Ισπανοί, 2 Μαροκινοί, 2 Πολωνοί, 2 Αμερικανοί, 1 Νοτιοαφρικανός, 1 Αργεντινός, 1 Αυστριακός, 1 Βέλγος, 1 πολίτης της Γκάμπιας, 1 Ισλανδός, 1 Φιλιππινέζος, 1 Ρουμάνος, 1 Ρώσος, 1 Τούρκος, 1 Καναδός, 1 Εσθονός, 1 Ολλανδός, 1 Σουηδός, 1 Δανός, 1 Κροάτης.

Οι έρευνες θα συνεχιστούν για όσο χρειαστεί

Για όσο χρειαστεί θα συνεχιστούν οι έρευνες για την ανεύρεση του Airbus A 330 της Air France, δήλωσε ο υπουργός Άμυνας της Γαλλίας Ερβέ Μορέν.

Μιλώντας στο ραδιοφωνικό δίκτυο Europe 1 ο Μορέν πρόσθεσε ότι έχουν κινητοποιηθεί όλα τα δυνατά ναυτικά και εναέρια μέσα και θα παραμείνουν διαθέσιμα για όσο χρόνο απαιτηθεί.

«Εξαιρετικά αποτελεσματικά αεροπλάνα, ειδικευμένοι πιλότοι οργώνουν την περιοχή και προς το παρόν δεν έχουν εντοπίσει τίποτε», είπε ο Γάλλος υπουργός Άμυνας.

Αναφερόμενος στις μικρές φλόγες που ένας βραζιλιάνος πιλότος δήλωσε ότι είδε στην περιοχή, ο Ερβέ Μορέν δήλωσε ότι «πρόκειται για υπόθεση, η οποία για εμάς, δεν έχει επιβεβαιωθεί».

Από την πλευρά του ο υπουργός Μεταφορών Ζαν-Λουΐ Μπορλού δήλωσε ότι η πιθανή ζώνη όπου συνέβη το δυστύχημα έχει «σχεδόν πλήρως προσδιορισθεί».

Προτεραιότητα είναι πλέον η ανεύρεση των μαύρων κουτιών του αεροσκάφους, είπε, προσθέτοντας ότι ο πρόεδρος της Γαλλίας Νικολά Σαρκοζί, ο οποίος επισκέφθηκε τις οικογένειες των θυμάτων στο αεροδρόμιο του Ρουασί, δήλωσε ότι «η μεταφορά προς την περιοχή του δυστυχήματος θα οργανωθεί για όποιους από τους συγγενείς το επιθυμούν».

εκτυπώστε το στείλτε το


Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Μαρτυρία πιλότου για “φώτα στη θάλασσα” στην περιοχή των ερευνών για το αεροσκάφος της Air France

Ένας πιλότος από τη Βραζιλία ανέφερε ότι εντόπισε “πορτοκαλί φώτα” στη θαλάσσια περιοχή όπου εικάζεται ότι έπεσε το Airbus της αεροπορικής εταιρείας Air France, δίνοντας “νέα πνοή” στις έρευνες των σωστικών συνεργείων. Οι καιρικές συνθήκες στην περιοχή αυτή του Ατλαντικού είναι δυσμενείς, καθώς πνέουν άνεμοι και...
βρέχει, ενώ η ορατότητα είναι περιορισμένη. Στις έρευνες συμμετέχουν αεροσκάφη και πλοία από πολλές χώρες, ενώ η Γαλλία ζήτησε τη συνδρομή και των Αμερικανών, ενώ ήδη αεροσκάφη και πλοία από τη Γαλλία, την Ισπανία, τη Βραζιλία και τη Σενεγάλη σαρώνουν μία μεγάλη θαλάσσια περιοχή σε αναζήτηση επιζώντων.(http://www.newsblog.gr)
--
www.newsblog.gr



Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Επίσημα η λίστα με τις εθνικότητες των θυμάτων


ΑΠΟ ΤΗΝ AIR FRANCE

Η Air France έδωσε πριν λίγο και επίσημα λίστα με τις εθνικότητες των θυμάτων της τραγωδίας. Πρόκειται για ένα συμβάν που είχε «αντίκτυπο» σε όλο τον κόσμο. Υπάρχουν άνθρωποι από δεκάδες χώρες οι οποίοι έπεσαν στα παγωμένα νερά του ωκεανού χθες το βράδυ. Η λίστα έχει


κάποιες διαφορές με εκείνη που είχε διαρρεύσει.

1 Ν. Αφρική
26 Γερμανία
2 Αμερική
1 Αργεντινή
1 Αυστρία
1 Βέλγιο
58 Βραζιλία
5 Βρετανία
1 Καναδάς
9 κίνα
1 Κροατία
1 Δανία
2 Ισπανία
1 Εσθονία
61 Γαλλία
1 Γκάμπια
4 Ουγγαρία
3 Ιρλανδία
1 Ισλανδία
9 Ιταλία
5 Λίβανος
2 Μαρόκο
1 Ολλανδία
3 Νορβηγία
1 Φιλιππίνες
2 Πολωνία
1 Ρουμανία
1 Ρωσία
3 Σλοβακία
1 Σουηδία
6 Ελβετία
1 Τουρκία

Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

SMS στις οικογένειές τους έστελναν οι επιβάτες;


«ΣΕ ΑΓΑΠΩ», «ΦΟΒΑΜΑΙ»


Σύμφωνα με δημοσιογράφους που κατάφεραν να έχουν πρόσβαση στο σημείο που έχουν μαζευτεί οι συγγενείς των θυμάτων και μίλησαν μαζί τους, πολλοί από τους επιβάτες του αεροπλάνου της Air France έστειλαν SMS. Μόλις ...


κατάλαβαν ότι το αεροπλάνο είχε πρόβλημα και κάτι δεν πάει καλά έστειλαν μηνύματα όπως «σε αγαπώ», «φοβάμαι» κλπ. Αυτά σύμφωνα πάντα με την Jornal de Noticias της Πορτογαλίας, αυτής ήταν οι δημοσιογράφοι που το έμαθαν αυτό http://jn.sapo.pt/PaginaInicial/Mundo/Interior.aspx?content_id=1250367 . Μη μας ρωτάτε πως έστειλαν SMS απο κει πάνω και μεις την ίδια απορία έχουμε. Αλλά έτσι λέει η εφημερίδα οτι της είπαν οι συγγενείς των θυμάτων


Share on Facebook


Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Obama: Κάθε βοήθεια για το Air Bus


Οι Ηνωμένες Πολιτείες θα προσφέρουν «κάθε αναγκαία βοήθεια» για να προσδιοριστεί το τι ακριβώς συνέβη στο Airbus A330 της Air France, δήλωσε ο αμερικανός πρόεδρος Μπάρακ Ομπάμα στο γαλλικό δίκτυο Ι-TV.

Share on Facebook

Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Διάδοχος του βασιλικού χρόνου στο μοιραίο Air bus


Μεταξύ των επιβατών της μοιραίας πτήσης της Air France βρίσκεται, όπως ανακοίνωσε σήμερα ο οικογενειακός του κύκλος, ένας διάδοχος του βασιλικού θρόνου της Βραζιλίας...

Γεννημένος το 1983, ο νεαρός άνδρας είχε σπουδάσει οικονομία και ήταν γνωστός ως διεκδικητής του «Αυτοκρατορικού Οίκου της Βραζιλίας», του οποίου η βασιλεία καταργήθηκε το 1889 με την προκήρυξη της Δημοκρατίας.
Share on Facebook

Τρίτη, 2 Ιούνιος 2009

Άκαρπες οι έρευνες για το Air bus


Όλη τη νύχτα της Δευτέρας συνεχίστηκαν οι έρευνες για τον εντοπισμό του αεροσκάφους Airbus της αεροπορικής εταιρείας Air France, το οποίο εξαφανίστηκε ...

μυστηριωδώς στη μέση του Ατλαντικού, ενώ πραγματοποιούσε πτήση από το Ρίο ντε Ζανέιρο στο Παρίσι, με 228 επιβάτες και πλήρωμα.

Δύο αεροπλάνα της βραζιλιάνικης πολεμικής αεροπορίας, με ηλεκτρονικά βοηθήματα και ραντάρ επιχειρούσαν κατά τη διάρκεια της νύχτας να βρουν κάποιο ίχνος του αεροσκάφους, σε απόσταση 1100 χιλιομέτρων από τις ακτές της Βραζιλίας.

Το αεροσκάφος, που εκτελούσε την πτήση AF 447, απογειώθηκε από το Ρίο το βράδυ της Κυριακής και αναμενόταν να προσγειωθεί το πρωί της Δευτέρας στο Παρίσι, δεν έφτασε ποτέ στον προορισμό του καθώς χάθηκε περίπου στα μισά της απόστασης μεταξύ Βραζιλίας και Αφρικής.


Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Η ανακοίνωση της Air France


18,870 ΩΡΕΣ ΠΤΗΣΕΩΝ ΕΙΧΕ ΤΟ ΑΕΡΟΣΚΑΦΟΣ


Η Air France με θλίψη επιβεβαιώνει την εξαφάνιση της πτήσης AF 447 από το Rio de Janeiro στο Παρίσσι (Charles de Gaulle), που ήταν προγραμματισμένη να φτάσει στις 11:10π.μ τοπική ώρα, όπως ανακοινώθηκε στον τύπο από τον πρόεδρο της Air France, Pierre-Henfri Courgeon.
Το Airbus A330-200, καταχωρημένο σαν F-GZCP, έφυγε από το Rio στις 31 ΜαΪου στις 7:03μ.μ. τοπική ώρα (12:03 π.μ. στο Παρίσι)
Το αεροσκάφος έπεσε σε ζώνη με καταιγίδα και ισχυρές αναταράξεις στις 2π.μ το πρωϊ (παγκόσμια ώρα). Δηλαδή στις 4 π.μ. ώρα Παρισιού. Ένα αυτόματο μήνυμα από το αεροσκάφος που ελήφθη στις 2:14π.μ. (4:14 ώρα Παρισιού) έδειχνε μια βλάβη στο ηλεκτρικό κύκλωμα αρκετά μακριά από την ακτή
Οι πύργοι ελέγχου της Βραζιλίας, της Αφρικής, της Ισπανίας και της Γαλλίας προσπάθησαν όλοι να έρθουν σε επαφή με την πτήση AF 447 χωρίς επιτυχία. Το γαλλικό στρατιωτικό κέντρο ελέγχου εναέριας κυκλοφορίας προσπάθησε να εντοπίσει το αεροσκάφος αλλά δεν τα κατάφερε
216 επιβάτες βρισκόντουσαν στο σκάφος, 126 άντρες, 82 γυναίκες, 7 παιδιά και ένα βρέφος
Υπήρχαν...


12 μέλη του πληρώματος, 3 πιλότοι και 9 συνοδοί
Ο πιλότος είχε 11,000 ώρες πτήσεις και 1,700 ώρες πτήσης με Airbus A330/A340s
Από τους δυο συγκυβερνήτες ο ένας είχε 3,000 ώρες πτήσεις (800 από τις οποίες με Airbus A330/A340) και ο άλλος 6,600 (2,600 με Airbus A330/A340)
Το αεροσκάφος είχε μηχανές General Electric CF6-80E
Το αεροσκάφος είχε συνολικά 18,870 ώρες πτήσεις και ξεκίνησε να πετάει στις 18 Απριλίου του 2005
Ο τελευταίος έλεγχος σε υπόστεγο έγινε στις 16 Απριλίου του 2009
Η Air France μοιράζεται το άγχος και τη θλίψη των οικογενειών που εμπλέκονται. Για αυτούς έχει κλειστεί μια περιοχή στο Charles de Gaulle όπου και βρισκόμαστε μαζί τους


Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Ακόμα καθυστέρηση δείχνει το αεροδρόμιο στη Γαλλία


ΓΙΑ ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΠΟΥ ΕΠΕΣΕ

Οι πίνακες στο αεροδρόμιο της Γαλλίας μέχρι και πριν λίγο έδειχναν ότι η πτήση 447 της Air France έχει καθυστερήσει.





Share on Facebook



Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Πιθανότατα από κεραυνό χτυπήθηκε το αεροσκάφος της Air France


ΚΑΜΙΑ ΕΛΠΙΔΑ ΓΙΑ ΕΠΙΖΩΝΤΕΣ

Δεν υπάρχει καμία αμφιβολία ότι το Airbus της Air France έπεσε στον Ατλαντικό λέει η εταιρεία. Η αιτία ίσως είναι κεραυνός που χτύπησε το αεροσκάφος αφού λίγο πριν χαθεί η επικοινωνία ο πιλότος ...

ενημέρωσε για πρόβλημα στα ηλεκτρικά. Η Ιταλική τηλεόραση έκανε λόγο για έκρηξη στον αέρα ενώ σύμφωνα με τα στοιχεία υπήρχαν και κάποιοι Ιταλοί στο αεροπλάνο. Ο συνολικός αριθμός των ανθρώπων που επέβαιναν σε αυτό μαζι με το πλήρωμα ήταν 228


Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Σαρκοζί: να βρεθεί το αεροσκάφος



Έκκληση ώστε να καταβληθεί κάθε δυνατή προσπάθεια για να εντοπιστεί το αεροπλάνο έκανε ο Γάλλος πρόεδρος Νικολά Σαρκοζί.

Εντωμεταξύ πριν από λίγο το γαλλικό πρακτορείο ειδήσεων ανέφερε πως για το αεροσκάφος της Air France δεν υπάρχει καμία ελπίδα.

Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Σε αυτό το νησάκι επικεντρώνονται οι έρευνες για το αεροπλάνο που έπεσε


Αυτό είναι το σημείο που λένε ότι έπεσε το αεροσκάφος με 228 επιβάτες της airfrance. Πάνω από τον Ατλαντικό.




Share on Facebook


Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

228 άτομα επέβαιναν στο αεροσκάφος της Air France


Συνολικά 228 άτομα, -216 επιβάτες και 12μελές πλήρωμα- επέβαιναν στο αεροπλάνο που αγνοείται από τις 9 το πρωί( ώρα Ελλάδας), και μάλλον έχει πέσει κοντά στο νησί Fernando de Noronha της Βραζιλίας.

Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Κοντά στο νησί Fernando de Noronha

ΤΟ ΑΕΡΟΠΛΑΝΟ ΤΗΣ AIR FRANCE

Οπως δείχνουν τα πράγματα το αεροπλάνο της Air France έπεσε λίγο μετά την απογείωση του κοντά στο νησί Fernando de Noronha της Βραζιλίας. Μονάδες διάσωσης βρίσκονται ήδη στην περιοχή



Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Τα "κρύα" αστεία των σεμνών!


Ο Δημήτρης Πετρόπουλος και ο Γιώργος Κακούσης, που έχουν την μεσημεριανή εκπομπή στον alpha radio, κάνουν αστειάκια με το αεροσκάφος της airfrance λέγοντας, ότι "δεν πρέπει να έχει Έλληνες μέσα, οι δικοί μας πάνε στην Ουρουγουάη". Κάνουν αστεία σε μια τέτοια στιγμή; Το χιούμορ δεν χωράει παντού...




Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Στο Ρουασί θα προσγειωνόταν το αεροσκάφος

Το Airbus A330 της αεροπορικής εταιρείας Air France που εξαφανίσθηκε από τα ραντάρ σήμερα στις 09.00 (ώρα Ελλάδας) στα ανοικτά των ακτών της Βραζιλίας ενώ εκτελούσε πτήση από το Ρίο ντε Τζανέιρο στο Παρίσι μεταφέροντας 215 επιβάτες, επρόκειτο να προσγειωθεί στις 11.10 (τοπική ώρα, 12.10 ώρα Ελλάδας) στο παρισινό αεροδρόμιο του Ρουασί. ...
"Η ανησυχία στο Ρουασί είναι πολύ μεγάλη. Το αεροπλάνο εξαφανίσθηκε από τις οθόνες ελέγχου πριν από πολλές ώρες. Μπορεί να πρόκειται να βλάβη της συσκευής transponder (το όργανο που εκπέμπει τη θέση του αεροπλάνου), όμως αυτού του είδους η βλάβη είναι πολύ σπάνια και το αεροπλάνο δεν προσγειώθηκε στις 11.10 όπως προβλεπόταν", δήλωσε αερολιμενική πηγή.

Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

215 επιβάτες στο αεροπλάνο

Ο πύργος ελέγχου έχασε την επαφή με το αεροπλάνο λίγο μετά την απογείωση του από τη Βραζιλία. Συμφωνά με τις πρώτες πληροφορίες πρόκειται για την πτήση AF447 και το αεροπλάνο ήταν τύπου Airbus A330-200. Σε αυτό επέβαιναν 215 άτομα


Share on Facebook


Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Στα ανοιχτά της Βραζιλίας χάθηκαν τα ίχνη του airbus


Στα ανοιχτά των ακτών της Βραζιλίας χάθηκαν τα ίχνη του airbus της airfrance, με τους 215 επιβάτες. Το αεροπλάνο είχε προγραμματισμένη άφιξη στις 2 το μεσημέρι στο Παρίσι




Share on Facebook

Δευτέρα, 1 Ιούνιος 2009

Αγνοείται αεροπλάνο της Air France

ΤΩΡΑ

Αεροπλάνο της Air France Που ταξίδευε από τη Βραζιλία στη Γαλλία φαίνεται να αγνοείται. Τα ίχνη του έχουν εξαφανιστεί από το ραντάρ


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: