Πέμπτη, Νοεμβρίου 19, 2009

Προτάθηκε η μείωση της ποινής του πλοιάρχου του "Εξπρές Σάμινα"

Σχόλιο από capttassos.blogspot.com

Μετά από τόσα χρόνια, ακόμα δεν έχουν το θάρρος προς τιμή των νεκρών, να καταδικάσουν τους πραγματικά ενόχους και όχι τα εξιλαστήρια θύματα? Γιατί ο Κληρονόμος μόνο 2,5 χρόνια? Που είναι ο υπεύθυνος ασφαλείας της εταιρίας? Που είναι ο υπεύθυνος πληρωμάτων? Αυτοί δεν ήταν υπεύθυνοι, αφού ο Υποπλοίαρχος είχε κριθεί ως ακατάλληλος? Το βαπόρι είχε πάμπολα προβλήματα...τεχνικά προβλήματα.......που είναι ο τεχνικός διευθυντής? Μόνο τον Πλοίαρχο? Ποιοί λιμενικοί είχαν ελέγξει το πλοίο? Ποιός νηογνώμονας? Αυτοί δεν έφταιγαν?

Ναι, ο Πλοίαρχος ευθύνεται..βασικά για την χαζομάρα του να μην μιλάει για τα προβλήματα, για την χαζομάρα του να φοβάται να μιλήσει...για την χαζομάρα του που δέχτηκε να είναι Πλοίαρχος σε τέτοιο χάλια πλοίο. Αλλά.......από την λίστα λείπουν πολλοί.

Θα μιλήσει επιτέλους κάποιος για τα ανασφαλή λιμάνια των νησιών μας? Για την υπερβολική ταχύτητα με την οποία πλέουν λόγω ανταγωνισμού.

Μήπως, αυτή η αθώωση, μείωση της ποινής, ήταν προ-συμφωνημένη, αφού ήξεραν από την αρχή ότι ο Πλοίαρχος δεν ήταν ο βασικός ένοχος? Για βγείτε και μιλήστε off-camera, με αξιωματικούς της λιμενικής επιθεώρησης εμπορικών πλοίων?

Ερωτήματα καυτά........κανείς όμως δεν τα ακουμπάει και κανείς δεν προχωράει με δημοσιογραφική έρευνα.

ΠΡΟΣΕΞΤΕ: σήμερα, 19 Νοεμρίου 2009, η ένωση Πλοιοκτητών ακτοπλοΐας ζήτησε επίσημα από το Κράτος να μειωθούν τα πληρώματα επι των ακτοπλοϊκών πλοίων....Διάολε, έχει κανείς σκεφτεί σε αυτό το ΚΟΛΟΚΡΑΤΟΣ, ότι πάμπολα ατυχήματα, όπως και το ΣΑΜΙΝΑ, ωφείλονται στην κούραση........ξεχάσαμε την απαίτηση του Διεθνούς Ναυτιλιακού Οργανισμού για διπλά πληρώματα σε μέλη που εκτελούν βάρδυες?


Ο αντεισαγγελέας του Αρείου Πάγου Αθ. Κονταξής πρότεινε να αφαιρεθεί μία κατηγορία αδικημάτων σε βάρος του πλοιάρχου του «Εξπρές Σάμινα», Β. Γιαννακή με αποτέλεσμα να μειωθεί και η ποινή του. Στις 26 Σεπτεμβρίου 2000 το «Εξπρές Σάμινα» προσάραξε στην...



...βραχονησίδα Πόρτες της Πάρου και στην συνέχεια βυθίστηκε, με συνέπεια να χαθούν 80 ζωές.

Το Πενταμελές Εφετείο Πειραιά καταδίκασε τον πλοίαρχο Β. Γιαννακή σε κάθειρξη 12 ετών, τον υποπλοίαρχος Αν. Ψυχογιό σε κάθειρξη 12 ετών και δέκα μηνών, τον πρώτος μηχανικός Γ. Σκιαδαρέση σε κάθειρξη 7,5 ετών, τον ύπαρχο Γ. Τριαντάφυλλο σε φυλάκιση πέντε ετών (εξαγοράσιμη) και τους υπεύθυνους της πλοιοκτήτριας εταιρείας (MINOAN FLYING DOLPHINS) Κ. Κληρονόμο και Ν. Βικάτο σε φυλάκιση 2,5 ετών τον καθένας (εξαγοράσιμη ποινή).

Ο αντιεισαγγελέας κ. Κονταξής ανέφερε ότι το Εφετείο εσφαλμένα απέδωσε τις κατηγορίες στον Γιαννακή, καθώς δεν μπορούν να συνυπάρχουν τα αδικήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και της διατάραξης τη ασφάλειας της υδάτινης συγκοινωνίας. Πρέπει σύμφωνα με τον κ. Κονταξή να αφαιρεθεί από τον Β. Γιαννακή η κατηγορία για τα εγκλήματα της ανθρωποκτονίας από αμέλεια και των σωματικών βλαβών από αμέλεια.


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: