Τετάρτη, Αυγούστου 12, 2009

ΠΛΟΙΑΡΧΟΣ ΕΞΠΡΕΣ ΣΑΜΙΝΑ - Καπτ. Βασίλης Γιαννακής

Τον πήγαν με κλούβα στο νοσοκομείο και έπαθε ανακοπή!


O πλοίαρχος του "Εξπρες Σάμινα" που καταδικάστηκε για την θαλάσσια τραγωδία είχε πρόβλημα με την καρδιά του στις φυλακές Κορυδαλλού και αφού τον εξέτασε ο γιατρός εισηγήθηκε να πάει άμεσα σε νοσοκομείο. Τελικά τον πήγαν με κλούβα(!) αντί με ασθενοφόρο και ο...


πλοίαρχος Βασίλης Γιαννάκης έπαθε ανακοπή! Τον έσωσαν στο νοσοκομείο "Τζάννειο" αλλά η ουσία είναι ότι το σωφρονιστικό σύστημα νοσεί και "εκτελεί" τον κόσμο μέσα στις φυλακές. Το αυτονόητο δεν έκαναν που ήταν να προστατεύον

Share on Facebook



Αγαπητό τροκτικό.

Δράτωντας τις ευκαιρίας της αναρτήσεως για τον άτυχο συνάδελφό μου, ΠΛΟΙΑΡΧΟ, Βασίλη Γιαννακή, θα ήθελα να ρωτήσω το κράτος μας, και τους τωρινούς ξερώλες που είναι στις υψηλές θέσεις του ΥΕΝ και δεν ξέρουν που είναι η πλώρη του πλοίου, γιατί είναι φυλακή ακόμα ο Πλοίαρχος?

Αν κάποιος νορμάλ στα μυαλά του ξαναδεί την υπόθεση θα καταλάβει οτι ο Πλοίαρχος του εν λόγω πλοίου δεν ήταν ο αποκλειστικά υπεύθυνος αυτού του τραγικού ναυαγίου. Και αν μη τι άλλο, όταν το πλοίο φέρει πιστοποιητικά αξιοπλοίας από το κράτος και όταν όλοι οι αξιωματικοί και τα κατώτερα πληρώματα φέρουν κρατικά διπλώματα ότι γνωρίζουν την δουλειά τους, τότε γιατί πάει φυλακή ο Πλοίαρχος? Το βαπόρι είχε προβλήματα πολλά και ο Πλοίαρχος τα είχε καταγράψει. Κάποιοι αξιωματικοί γεφύρας ήταν ανίκανοι να εκτελέσουν βάρδυα και ο Πλοίαρχος ξανα το είχε ρεπορτάρει στην εταιρία.

Τι έκανε η εταιρία? Τι έκανε ο Διευθυντής του operation και του τμήματος ασφαλείας που ειναι ο άμμεσα υπεύθυνος? Αυτοί γιατί δεν είναι μέσα? Έχει αποδειχτεί ότι το πλοίο είχε συντηρηθεί με τα ψέμματα αλλά με κρατικές υπογραφές και με αποδοχή γραπτή της εταιρίας.

Δηλαδή εαν το αυτκίνητό μας δεν του κάνουν καλή συντήρηση στην αντιπροσωπεία και παρόλα αυτά τα φρένα μας δεν πιάσουν γιατί δεν μας τα άλλαξαν στο service όπως ώφειλαν και προκαλέσουμε ατύχημα, θα είμαστε οι μοναδικοί υπευθυνοι?

Όταν οδηγός λεοφωρείου που έπεσε με το λεωφορείο σε στάση με ανθρώπους που περίμεναν, γιατί δεν πήγε φυλακή? Γιατί απέδειξαν οι πραγματογνώμονες ότι το λεωφορείο είχε ελλειπή συντήρηση στο σύστημα διεύθυνσης και στα φρένα.

Να ξέρετε κάτι. Τα πλοία φτιάχνονται για να προστατεύουν τους επιβαίνοντες από λάθη και από προσαράξεις. Σε αυτό το πλοίο δεν δούλεψε τίποτα. Ο Πλοίαρχος έφταιγε? Σίγουρα όχι μόνο αυτός αν θέλουμε να είμαστε ακριβοδίκαιοι. Επίσης υπάρχουν διεθνείς κανονισμοί για παροχή βοήθειας σε πλοία απο την στεριά όποτε αυτά την χρειαστούν. Που ήταν τότε ο συντονισμός του κράτους και του τότε υπουργού που τώρα ως αντιπολίτευση ομιλεί για δικαιοσύνη? Πουθενά. Ο κόσμος πνιγότανε και πουθενά η επιχείρηση διάσωσης.

Οι ναυτικοί στα ποστάλια σε λίγες ημέρες θα ξανακάνουν απεργίες όχι μόνο για μισθολογικό αλλά και για τις συνθήκες ασφαλείας. Ας φροντίσουμε εμείς οι επιβάτες αυτών των πλοίων να μην τους βαρέσουμε στο λιμάνι όπως είχε γινει το 2003.

Σας ευχαριστώ
Πλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού

Δεν υπάρχουν σχόλια: