Πέμπτη, Σεπτεμβρίου 24, 2009

H απάντηση του Γιάννη Παναγόπουλου


"Αγαπητό Τρωκτικό,

Διάβασα την προερχόμενη από το μπλογκ «Παπατζήδες» σημερινή ανάρτηση σου η οποία αφορά στο πρόσωπο μου. Σχετικά με όσα αναφέρονται στην ανάρτηση αυτή – καθώς και για πολλές άλλες αναρτήσεις στο συγκεκριμένο μπλογκ – σε ενημερώνω ότι έχω υποβάλλει μήνυση για όσα ψευδώς και...
συκοφαντικά αναφέρονται προκειμένου να με πλήξουν για σκοπούς των οποίων ο εκβιαστικός χαρακτήρας θα διερευνηθεί από τη Δικαιοσύνη.

Εάν επιθυμείς μπορείς να αναρτήσεις την απάντηση μου αυτή με την παρατήρηση ότι είμαι επί 36 χρόνια εργαζόμενος στην Εθνική Τράπεζα, κατέχω το βαθμό του Διευθυντή. Πάρα ταύτα σκοπίμως συγχέονται οι μικτές αποδοχές μου ως εργαζόμενος με την αποζημίωση ως εκλεγμένο, από όλους τους εργαζομένους, μέλος του Δ.Σ. της Τράπεζας ."

Με εκτίμηση,

Γιάννης Παναγόπουλος

Πρόεδρος Γ.Σ.Ε.Ε.

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: