Δευτέρα, Σεπτεμβρίου 28, 2009

Εκλιπαρεί για ένα γιατρό να την χειρουργήσει…

ΔΡΑΜΑΤΙΚΗ ΕΚΚΛΗΣΗ ΜΙΑΣ ΠΟΛΥΤΕΚΝΗΣ ΜΗΤΕΡΑΣ


Η περίπτωση της Νεριμάν Ραμαδάνογλου απασχόλησε τον Τύπο, όταν ο σύζυγός της που δήθεν την ζήλευε της έστησε καρτέρι ενώ σχολούσε από το εργοστάσιο και την μαχαίρωσε. Η Νεριμάν μητέρα 4 παιδιών ζει δίχως πόρους στο Μωσαϊκό Ροδόπης με αναπηρία στο χέρι, ενώ το ΙΚΑ της έκοψε και την σύνταξη. Ανίκανη να εργαστεί...




με πόνους και άλλα προβλήματα, αφού τώρα συνειδητοποιεί πως γλύτωσε, αφού οι μαχαιριές στόχευαν σε ζωτικά όργανα. Ο άντρας της με δικαστική απόφαση είναι στον Κορυδαλλό εκτίοντας 12 χρόνια κάθειρξη, αλλά η ίδια δίχως πόρους παλεύει να ζήσει με τα δύο ανήλικα παιδιά της, που πάνε στο σχολείο και τα έξοδα τρέχουν. Ενώ έπαιρνε από το ΙΚΑ μια σύνταξη τώρα της την έκοψαν και η γυναίκα είναι επί ξύλου κρεμάμενη. Το αριστερό της χέρι μετά από πρόσφατη εγχείρηση αντιμετωπίζει προβλήματα, τα δάκτυλά της έχουν αγκύλωση. Θέλω να βρω την υγειά μου, να ξαναγίνω όπως πριν, να γυρίσω στην δουλειά μου. Έμαθα πάντα να δουλεύω ως εργάτρια, το αποδεικνύουν τα ένσημά μου, θα μας πει.

Νεριμάν πέρασες μια πολύ μεγάλη περιπέτεια και ακόμη συνεχίζεται με την εγχείρηση που έκανες, με το χέρι σου που έχει σχεδόν καταστραφεί, ποιο είναι το αίτημα που υποβάλεις τώρα;
-Να βρεθεί ένας γιατρός, ορθοπεδικός και να με κάνει καλά. Έχω πρόβλημα, πονάω πολύ και ζητάω από τον ορθοπεδικό να με κάνει καλά, αυτό μόνο ζητάω.
Πάντα δούλευες, ήσουν άνθρωπος που δεν φοβόταν την δουλειά.
-Ναι, φαίνεται και από τα ένσημά μου αυτό. Θέλω πάλι να εργαστώ, η αλήθεια είναι αυτή, αλλά δεν μπορώ λόγω των χεριών μου, που με σακάτεψε ο άντρας μου.
-Εκείνος πληρώνει, είναι στην φυλακή στον Κορυδαλό για 12 χρόνια είπαν, αλλά φοβάμαι μην βγει, γιατί αν αυτός βγει πάλι θα με σκοτώσει. Θα μου δημιουργήσει πρόβλημα, γιατί θέλει να με σκοτώσει, με απείλησε τηλεφωνικά. Από την άλλη λέει πως με αγαπούσε. Δεν μπορώ να καταλάβω, αφού με ήθελε, με αγαπούσε γιατί διάλυσε το σπίτι μας για μια Πομάκα και τώρα θέλει να με σκοτώσει. Με μαχαίρωσε 14 φορές και τώρα σακατεύτηκα. Έχω δύο ανήλικα παιδιά, πώς θα τα βγάλω πέρα;

http://www.xronos.gr/detail.php?ID=49194

Δεν υπάρχουν σχόλια: