Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 18, 2009

ΚΡΗΤΙΚΗ ΜΑΝΤΙΝΑΔΑ ΓΙΑ ΠΕΘΕΡΕΣ

"Τσι πεθεράς µου εδάγκωσε
το πόδα ένα λιακόνι
και το λιακόνι εψόφησε
κι εκείνη ζεί ακόµη!


Την πεθερά µου έßαλα
ψηλά στονΨηλορείτη
να τηνε ßλέπουν οι οχτροί
να µην πατούν στην Κρήτη.

Άµε να πεις τση µάνας σου,
να κόψει τα κουµάντα,
να πάει να δίνει διαταγές,
στο-ε-δικό τζη άντρα.

Θε µου µεγαλοδύναµε,
πάρε τη πεθερά µου,
κι εγώ θα γράψω στσ´εκκλησιές,
ότί ´χω στ´όνοµά µου. (Βατοπέδι...)

Την πεθερα µου οψες αργα
στον υπνο µου την ειδα
και θαρουνα πως παλευα
µε την λερναια υδρα.

Όταν κοντά στο σπίτι µου
η πεθερά ζυγώνει,
µε πιάνει σοκ αλλεργικό
και παίρνω κορτιζόνη

Κακό είναι συναπάντηµα,
να δεις παπά µπροστά σου,
µα πιό κακό είναι το πρωί,
να δεις την πεθερά σου.

Εγώ είδα και τον χάροντα
µα εµένα δεν µε νοιάζει
το µόνο που κατάλαßα
της πεθεράς µου µοιάζει!

Δεν υπάρχουν σχόλια: