Στις 2.492 διαμορφώθηκε ο δείκτης ξηρού φορτίου, από τις 2.491 μονάδες που ήταν προχθές. Ο υποδείκτης για τα πλοία τύπου cape ολοκλήρωσε χάνοντας 15 μονάδες, ενώ ο έτερος για τα πλοία τύπου panamax έκλεισε χάνοντας 40 μονάδες. Το Cargill έκλεισε το Giuseppe Lembo (κατασκευής 1998), χωρητικότητας 172.632 tdw, παράδοση μετ' επιστροφής Gijon, 3/9, για ταξίδι μέσω Βραζιλίας, επαναπαράδοση Κίνα, 53.000 δολ. ημερησίως. Το Seawin έκλεισε το Iron Anne (ναυλωμένο το 2006 από την Korea Line), χωρητικότητας 82.295 tdw, παράδοση Haldia, 12-14/9, για ταξίδι και επαναπαράδοση Κίνα, 20.000 δολ. ημερησίως.
Το Exxon έκλεισε το Astro Challenge, για 270.000 τ. αργού, Περσικός Κόλπος/Σιγκαπούρη, 30w/sc, 24/9.
Το Reliance έκλεισε πλοίο της ΤΜΤ, για 265.000 τ. αργού, Περσικός Κόλπος/Jamnagar, 32,5w/sc, 24/9.
Το Repsol έκλεισε το Cape Bata, για 130.000 τ. αργού, Bot/Ισπανία, 42,5w/sc, 28/9.
Το Sci έκλεισε το Ocean Jewel, για 130.000 τ. αργού, Bot/δυτικές ακτές Ινδίας, 56w/sc, 15/9.
Το Trafigura έκλεισε το Stavanger Blossom, για 80.000 τ. αργού, Ινδονησία/Κίνα, 58w/sc, 18/9.
Το Ioc έκλεισε το Ambrosia, για 79.000 τ. αργού, Labuan/Vizag, 62,5w/sc, 23/9.
Το Gazprom έκλεισε το Dynasty, για 80.000 τ. αργού, Tuapse/Τουρκία, 85w/sc, 20/9.
Το Clearlake έκλεισε το Super Lady, για 80.000 τ. αργού, Βαλτική/Μεσόγειος, 67,5w/sc, 14/9.
Το Vitol έκλεισε το Nordic Apollo, για 130.000 τ. αργού, Τσεϊχάν/Κόλπος Μεξικού, 47,5w/sc, 1/10.
Το Valero έκλεισε το Pegasus, για 130.000 τ. αργού, Τσεϊχάν/Κόλπος Μεξικού, 47,5w/sc, 29/9.
Το Hess έκλεισε το Romantic, για 130.000 τ. αργού, Δ. Αφρική/St Croix, 55w/sc, 1/10.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου