Παρασκευή, Σεπτεμβρίου 11, 2009

Eπιτροπή για την παραγωγή ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δημιουργούν οι Γερμανοί

Έτσι για να θυμόμαστε την ιστορία μας, την δεκαετία του 1970, Έλληνας εφοπλιστής προσπάθησε να κάνει το ίδιο και επειδή στην Αθήνα του έκαναν πόλεμο, πήγε στην Σύρο για να κάνει το εργοστάσιο. Ενώ είχε πιστοποιηθεί απο Βρεττανικές εταιρίες για να ανοίξει το εργοστάσιο, το Ελληνικό κράτος, που δεν ήθελε να χασει από την κατανάλωση του πετρελαίου, με τα γνωστά κόλπα τα κομματικά και των εργατικών συνδυκάτων, αναγκάστηκε να το κλείσει ενώ είχε ξεκινήσει η παραγωγή.




Υπηρεσία για την επίσπευση της εξέλιξης ηλεκτροκίνητων αυτοκινήτων δημιούργησε η κυβέρνηση Μέρκελ. Η γερμανική αυτοκινητοβιομηχανία απέτυχε να εκμεταλλευθεί τα επιτεύγματά της στον τομέα της υβριδικής τεχνολογίας, έτσι η κυβέρνηση είπε να πάρει την κατάσταση στα χέρια της.
"Η καινούργια υπηρεσία θα...



...φέρει στο τραπέζι εκπροσώπους από τον πολιτικό κόσμο, την οικονομία και τη βιομηχανία ώστε να συμφωνήσουν σε κοινές στρατηγικές για την ηλεκτρο-κινητικότητα", τόνισε, κατά τη διάρκεια συνέντευξης Τύπου η Γερμανίδα υπουργός Ερευνας και Εκπαίδευσης Ανέτε Σάφαν.

Η υπηρεσία θα συντονίζει τις προσπάθειες 30 διαφορετικών ερευνητικών ινστιτούτων και θα χρηματοδοτηθεί με 44 εκατ. ευρώ από το ύψους 81 δισ. ευρώ κυβερνητικό πακέτο τόνωσης της γερμανικής οικονομίας.

Μέσα στο 2009, η Daimler και η γερμανική επιχείρηση κοινής ωφελείας RWE θα αρχίσουν να δοκιμάζουν στους δρόμους του Βερολίνου ηλεκτροκίνητα αυτοκίνητα, στο πλαίσιο του προγράμματος "ηλεκτρο-κινητικότητα Βερολίνο".

Ax... Τι κατάλαβα μόλις τώρα. Ότι η βαριά βιομηχανία του ελληνικού κράτους, είναι οι Τράπεζες, αφού σ' αυτές έδωσαν τα λεφτά για να καταπολεμήσουν την κρίση. Η Γερμανία που είναι οργανωμένο κράτος έδωσε τα χρήματα στον πρωτογενή και τον δευτερογενή τομέα. Έτσι για να μην έχουμε καμιά αμφιβολία για την ανυπαρξία οικονομικής πολιτικής από ένα ανύπαρκτο υπουργείο Οικονομίας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: