Πέμπτη, Ιουλίου 23, 2009

Κράξιμο για τα τέλη κυκλοφορίας

Τετάρτη, 22 Ιούλιος 2009


ΑΝΑΝΕΩΣΗ

"Μόλις άκουσα στις ειδήσεις ότι από Σεπτέμβρη έρχονται αλλαγές στα τέλη κυκλοφορίας των αυτοκινήτων ώστε να ωθήσει στην απόσυρση τα ρυπογόντα οχήματα.
Όσα αυτοκίνητα βγήκαν στην κυκλοφορία από το 2005 και μετά θα έχουν μείωση κατά 18 ευρώ.
Όσα βγήκαν από το 2000 έως το 2005 θα έχουν ΑΥΞΗΣΗ 50 ευρώ, από το 1996 ως... το 2000 ΑΥΞΗΣΗ 100 ευρώ και όσα κυκλοφόρησαν πριν το 1996 150 ευρώ.

Καλά τα πολύ παλιά αυτοκινητα το δικό μου που είναι μοντέλο του 2004 γιατί ρυπαίνει τόσο περισσότερο από ένα του 2005 και θα φορολογείται με 50 ευρώ παραπάνω?
Δηλαδή ωθεί και εμένα με αυτοκίνητο 5 χρονών στην απόσυρση?

Και να μην ξεχνάμε πως και φέτος πήραν 50% περίπου πάνω τα τέλη κυκλοφορίας...

Να τους χαιρόμαστε!"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


-----------------------------------------------
Για να έχουμε ένα αυτοκίνητο δεκαετίας και δωδεκαετίας σημαίνει βρε άχρηστοι που μας κυβερνάτε ότι δεν έχουμε την οικονομική δυνατότητα να πάρουμε καινούριο!!!! Μας τιμωρείτε γιατί δεν μπορούμε να πάρουμε καινούριο????? Δεν αντέχονται ρε παιδιά οι φαγάνες ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΟΝΤΑΙ!!!!! ΜΑΣ ΕΧΟΥΝ ΔΙΑΛΥΣΕΙ!!!

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------
Δηλαδή εγώ που έχω αυτοκινητάκι του 1975, 1.2lt !?!?!? ΟΧΙ. Δεν το έχω αντίκα. Δεν έχω άλλο αυτοκίνητο. ΔΕΝ ειμαι συλλέκτης. Απλά ΔΕΝ έχω για να πάρω άλλο. Εμένα τί θα με βάλουν να πληρώσω?
Να σημειωθεί πως περνάω κανονικά ΚΤΕΟ. Έχω κάρτα καυσαερίων και μάλιστα πολύ κάτω από τα όρια είναι οι ρύποι μου.
Αλίμονό μου.

Πρόταση: Μήπως τα καινούρια cayenne και limo που έχουν αυτοί, θα πρέπει να έχουν και επιστροφή κάθε χρόνο? Αφού είναι τόσο καινούρια?!

Να πάνε να πνιγούνε...
ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------
Ουσιαστικα με τα νεα αυξημενα τελη,καταργουν την καρτα καυσαεριων.
Ετσι δεν ειναι?
Τοτε τι την θελουμε την καρτα καυσαεριων και τα κτεο?
Αφου ετσι οπως τα λενε αν εχεις παλιο αμαξι σιγουρα ρυπαινεις.
Τοτε καταργηστε καρτα και κτεο.
Σταματηστε να βαφτιζετε τις αυξησεις σας με και καλα πρασινο χρωμα.
Αν θελετε λεφτα ανοιξτε τους λογαριασμους καταθεσεων των εφοριακων (παιρνουν φακελακια) και των ξενοδοχων που δεν κοβουν αποδειξεις.
Εγω εχω ενα αμαξι 10 ετων και δεν το κουναω καθολου.Ειναι σαν καινουργιο.
Γιατι να πληρωσω 100 ευρω παραπανω για το σαραβαλακι μου που ειναι σαν καινουργιο?
Αλητες θα τα πληρωσετε ολα αυτα.
Κυριε Σουφλια για να δουμε τους λογαριασμους σου στις τραπεζες.
Δεν ντρεπεσε?

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------

Ο σαρακατσανος ειναι στον κοσμο του...Δηλαδη τζιπ 3000 κυβικα νεο μοντελο που εκπεμπει οσο ενα 1.200 του 98 θα πληρωνει 18 ευρω λιγοτερα και το 1.2 100+
Στον κοσμο τους...απλα θα φυγουνε και θα ειναι νυχτα.....

ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------
ας σταματήσουμε να κλαίμε κάθε φορά που μας κλέβουν. Εγώ δεν τα πληρώνω!!!! θα τα δώσω σε δικηγόρο να προσβάλλει την απόφαση στα δικαστήρια. αι σιχτίρ ρεμάλια .....


ANAΓΝΩΣΤΗΣ

-----------------------------------------------
Δεκέμβρη του 2004 αγόρασα ένα Mondeo 1.8.

Φίλος αγόρασε το ίδιο αυτοκίνητο ( μόνο το χρώμα είναι διαφορετικό ) 3 μήνες αργότερα. Σύμφωνα με τον κ. Σουφλιά
το αμάξι του φίλου είναι λιγότερο ρυπογόνο από το δικό μου. Θα πληρώσει 18ευρώ λιγότερα και εγώ 50 περισσότερα. Η μαλακία στα καλύτερά της.

Α, θα ήθελα να μου εξηγησει ο παμέγιστος
Σουφλιάς που από ότι καταλαβαίνω εκτός από το πρόβλημα στα αυτιά πρέπει να έχει σοβαρό πρόβλημα στο κεφάλι, γιατί ο κάτοχος ενός π.χ. Daihatsu Cuore το οποίο έχει πολυ χαμηλούς ρύπους, από τους χαμηλότερους που υπάρχουν και έχει κυκλοφορήσει το 2004, πρέπει να πληρώσει 50ε παραπάνω, ενώ άλλοι με πραγματικά ρυπογόνα αυτοκίνητα θα πληρώσουν λιγότερα μόνο και μόνο γιατί αγόρασαν αυτοκίνητο από το 2005 και μετά.

Και ας μου πει από πότε ένα αυτοκίνητο 5 ετών με όλα τα service κανονικά με περασμένο ΚΤΕΟ είναι παρωχημένης τεχνολογίας και ρυπογονο.

ANAΓΝΩΣΤΗΣ
-----------------------------------------------

ΝΕΑ "ΠΕΡΙΒΑΝΤΟΛΛΟΓΙΚΑ" ΤΕΛΗ ΚΥΚΛΟΦΟΡΙΑΣ.

ΤΑ ΤΕΛΗ ΜΕΝΟΥΝ ΙΔΙΑ ΜΕ ΒΑΣΗ ΤΟΝ ΚΥΒΙΣΜΟ ΤΟΥ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟΥ!!! Κ ΕΠΙΠΛΕΟΝ ΠΡΟΣΘΕΣΑΝΕ ΤΑ ΕΞΗΣ:

ΤΑ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ EU3, EU2 και EU1 θα επιβαρυνθούν με 50, 100 και 150€ αντίστοιχα.
ΕΝΩ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΡΟΔΙΑΓΡΑΦΩΝ EU4 ή EU5 θα τύχουν μείωσης μόλις 18 ευρώ!!!!!!!!!!!

ΦΥΣΙΚΑ ΤΑ ΟΧΗΜΑΤΑ ΠΟΥ ΕΙΝΑΙ EU1 EU2 EU3 ΕΙΝΑΙ ΤΑ ΠΙΟ ΠΟΛΛΑ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ Κ ΕΚΕΙ ΚΑΝΟΥΝ ΤΡΕΛΗ ΑΥΞΗΣΗ...

ΣΤΑ EU4 Κ EU5 ΚΑΝΟΥΝ ΕΚΠΤΩΣΗ ΓΙΑ ΓΕΛΙΑ!!

ΜΟΝΟ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ ΓΙΝΟΝΤΕ ΑΥΤΑ!!

ΠΟΣΟ Μ*Λ*Κ*Σ ΜΑΣ ΘΕΩΡΟΥΝ??? ΠΟΣΟ????


ANAΓΝΩΣΤΗΣ
Αντί ο μέγας φωστήρας υπουργός να ενεργοποιήσει μια διαδικασία μέσω ΚΤΕΟ, αφού όλα τα αποτελέσματα στέλνονται στα κεντρικά, και να βρει πια οχήματα ρυπαινουν πραγματικά, το μόνο που έκανε είναι να βρει ένα τρόπο για να τα αρπάξει χοντρά από όλους μας.
Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: