Κυριακή, Ιανουαρίου 17, 2010

ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ - Ο ΑΞΕΧΑΣΤΟΣ

"Θα υπάρχω ως μακρινή ανάμνηση"


Σαν χθες το 1998 έφυγε από τη ζωή ο αξέχαστος Δημήτρης Χορν.

"Η ζωή είναι σαν να κάνεις ένα μακρινό ταξίδι.
Αλλιώς αισθάνεσαι όταν ξεκινάς, αλλιώς όταν πλησιάζεις προς το τέλος.
Κι εγώ έχω την εντύπωση ότι φθάνω λιγάκι προς το τέλος του ταξιδιού.
Ετοιμάζομαι να κατέβω.

'Η Ιθάκη σου έδωσε το ωραίο...
ταξίδι, η Ιθάκη δε σε γέλασε'.
Ωραίο ταξίδι, ναι!Με ποκιλία, με αρώματα, μπαχαρικά και λογής λογής πράγματα, με πίκρες, πόνους, θανάτους, έρωτες, με απογοητεύσεις, με τον αφανισμό ανθρώπων γύρω μου.

Τα χρόνια που πέρασαν;Δεν μου έμαθαν τίποτα.
Οτι η ζωή είναι ένα τίποτα. Αυτό μονάχα...Ούτε με δίδαξαν τίποτα. Οσα σφάλματα έκανα μικρός, τα ίδια έκανα και μεγαλύτερος, τα ίδια κάνω και τώρα.
Είμαι μόνος και νιώθω μόνος.

Οσο για την επιτυχία...ποτέ μα ποτέ, δεν αισθάνθηκα καμία ασφάλεια.

Θα υπάρχω ως μακρινή ανάμνηση-ως μια γνωριμία που πρόσφερε κάποιες ευκαιρίες για κρίσεις, για συγκρίσεις, για παραδείγματα προς αποφυγήν.
Ενας συμπαθής εφιάλτης!

Ο Χόρν -θα λες- Θεός σχωρέσ'τον, ήταν υποφερτός, ανυπόφορος!... "

Δημήτρης Χορν

Το παραπάνω απόσμασμα είναι από το Λεύκωμα ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΧΟΡΝ που εκδόθηκε το 1999 από το ΙΔΡΥΜΑ ΓΟΥΛΑΝΔΡΗ-ΧΟΡΝ.





http://www.mediasoup.gr/

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: