Παρασκευή, Αυγούστου 14, 2009

"Δεν βρίσκω λόγο να πάω να ψηφίσω"


"Σχετικα με την αποχη συμφωνο απολύτως!!!
Το θεμα ειναι να μην πατησει κανενας ελληνας και ειδικα νεολαιος. Ενας καλος λογος? Γιατι να παω εγω να ψηφισω ΑΥΤΟΥΣ για να περνουν τις μισθαρες τους και εγω 600 ευρώ? Να εχουν τσαμπα ταξιδια αυτοκινητα συνδεσμους και ολα τα αλλα που περιλαμβανει η κομματικοποιηση στην ελλαδα και εγω να μην μπορω να αγορασω πατινι και να εχω 3 χρονια να παω διακοπες...Αλλα βλεπετε υπαρχουν κολυμμενοι και τρεχουν μη χασουν τους καραμανληδες και τους μητσοτακιδες και τους παπανδρεους...
Και μια ερωτηση στο Κ.Δουκα χωρις να θελω να τον θιξω τον ανθρωπο ουτε για το τι κανει ουτε το πως τα εκανε..
Εχει μια περιουσια 3.8 εκατομυρρια αν δεν κανω λαθος.Του ευχομαι να τα κανει 100
Αλλα αν δεν κανω λαθος ο βασικος στην ελλαδα ειναι γυρω στα 650-700 ευρω.Εγω θα ειμαι επιυκης και θα πω 800.
Εχουμε λοιπον 3,800,000 ε δια 800 ειναι ισο με 4,750(δια 12 που ειναι τα μηνες 395,8 χρονια)
Εγω σαν νεος χωρις περιουσια απο γονεις παπουδες γιαγιαδες θελω μονο 395 χρονια για να την κανω με το βασικο στην ελλαδα...
Δωστε μου ενα καλο λογο να ψηφισω σε ενα πουλημενο συστημα γεματο κομπινες και μαυρα λεφτα, που χωρις γνωριμιες κουμπαριες και βισματα δεν μπας ουτε μεχρι τη γωνια..."

Ενας απογοητευμενος νεος

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: