Παρασκευή, Ιουνίου 12, 2009

"Για όσους δεν πήγαν να ψηφίσουν"

Παρασκευή, 12 Ιούνιος 2009


"Είμαι φοιτήτρια του τμήματος φυσικής και επίσης ιδιαίτερα ενοχλημένη από τη συγκεκριμένη δημοσίευση.
Δεν απευθύνομαι (και δεν το θέλω) στον κύριο της συγκεκριμένης άποψης αλλά θα μιλήσω γενικά γι' αυτούς που είναι σύμφωνοι με την άποψη ότι όποιος...

δεν πήγε να ψηφίσει είναι αδιάφορος και άρα άσχετος!
Αρχικά, θέλω να πω ότι ο χαρακτηρισμός αυτός μου φαίνεται άστοχος εώς και λάθος. Δεν μπορεί εγώ ή όποιος δεν πήγε να ψηφίσει να είναι άσχετος (αδιάφορος ίσως) αλλά όποιος βγαίνει στην τηλεόραση και προσπαθεί να σε πείσει να ψηφίσεις το κόμμα του με αφίσες του Καποδίστρια, του Τσε Γκεβάρα και του Ανδρέα Παπανδρέου να θεωρείται σχετικός απλά και μόνο επειδή ασχολείται με το θέμα. Άλλωστε, άλλο κανείς να είναι πολιτικοποιημένος και άλλο κομματικοποιημένος. Αν, λοιπόν, εγώ που δεν βρήκα κάποιον να με εκφράζει, ανεξαρτήτως κόμματος, γιατί να πάω να ψηφίσω? Ή μήπως, θα έπρεπε απλά να αρκεστώ στη γνώμη του τάδε συγγενή και να πάω να ψηφίσω στα τυφλά? Σας το λέω, ακόμα και να μπορούσα να πάω να ψηφίσω άκυρο θα έριχνα ακριβώς όπως έκανα και στις βουλευτικές! Και πάλι άσχετη?
Ναι, συμφωνώ απόλυτα ότι υπάρχουν "καθαροί" σε κάθε παράταξη, αλλά τι γίνεται όταν οι υπόλοιποι συνάδελφοι τους ή ο αρχηγός τους δεν τους υποστηρίζει επειδή απλά είναι καθαροί? Το έχω ζήσει και αυτο! Ή ακόμα και όταν εμείς οι ίδιοι δεν τους εκλέγουμε γιατί δεν μας κάνουν τα χατίρια? Γιατί καθαρός υποψήφιος σημαίνει όχι ρουσφέτια, όχι θέσεις εργασίας σε γνωστούς και συγγενείς!! Συμφωνώ ότι έχουμε την κυβέρνηση που μας αξίζει σαν λαός γιατί η απόψη μου είναι ότι ο μεγαλύτερος κόσμος σε ηλικία συνεχίζει να ψηφίζει με "αναμνήσεις" από το παρελθόν και με βάση τα "επίθετα". Αυτά θα πρέπει να καταλάβουν ότι πλέον δεν ισχύουν, έφυγαν οι εποχές εκείνες και καιρός είναι να αφήσουμε να μπει στη Βουλή και κανένας άλλος, νέο αίμα ρε παιδί μου.
Κατά συνέπεια, θέλω να πω ότι όσοι δεν ψηφίσαμε δεν είμαστε και απαραίτητα άσχετοι με το θέμα πολιτική και εκλογές. Άλλωστε, ούτε όλοι όσοι ασχολούνται είναι και σχετικοί με το θέμα. Έτσι, πολύ απλά, θα μπορούσατε να μας ρωτήσετε γιατί δεν ψηφίσαμε να σας πούμε την άποψη μας και μετά να βγάλετε τα συμπεράσματά σας αν είμαστε όντως άσχετοι. Και όχι, δεν κάνω κανένα κήρυγμα, ούτε την άποψη μου θέλω να επιβάλλω, απλά ενοχλήθηκα με τον όρο "άσχετοι".
ANAΓΝΩΣΤΡΙΑ

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: