Σάββατο, Ιουνίου 13, 2009

"Αισθάνομαι ότι δολοφονώ τα παιδιά μου με το γάλα που τους δίνω"

Σάββατο, 13 Ιούνιος 2009

"Χθές αγόρασα από το Super Market στην κόρη μου (3 ετών) ένα ΠΑΙΔΙΚΟ ΓΑΛΑ μεγάλης εταιρείαςΤο άνοιξα και της το έδωσα να το πιεί, το παιδί αφού το δοκίμασε μου το επέστρεψε λέγοντας ότι δεν της αρέσει.Μηχανικά τότε κοίταξα την λίστα με τα συστατικά και επειδή ήταν πολλά μου κέντρισε την περιέργεια το κράτησα και όταν έφθασα σπίτι το μελέτησα με την... βοήθεια του Internet.Μετά απο λίγο συνειδητοποίησα ότι έδωσα στο παιδί μου να Φάει ένα προϊόν με συστατικά :- Μεταλαγμένα - Υποπτα για καρκινογένεση- Υπεύθυνα για ΠαχυσαρκίαΗμιαποβουτυρωμένο Γάλα 1,5% λιπαρά (68%)Στερεά Γάλακτος ΖάχαρηΑποβουτυρωμένο Κακάο(1%)ΔεξτρόζηΓαλακτωματοποιητές Λεκιθίνη Σόγιας Σταθεροποιητής ΚαραγενάνηΒιταμίνες και Μέταλα Θειαμίνη (Β1) Νιασίνη(ΡΡ) Φολικό οξυ (Β9) Παντοθενικό οξύ(Β5)Βιταμίνες D B6 C EΑνθρακικό ασβέστιοΑνθρακικό ΜαγνήσιοΑλάτι ΚαννέλαΑρωματικές Ύλεςκαι ένοιωσα ΕΓΚΛΗΜΑΤΙΑΣ και Αφελής που εμπιστεύομαι μιά μεγάλη εταιρεία στην διατροφή του παιδιού μου.Πρέπει να σας πω, ότι έγω δουλέψει 17 χρόνια σε κορυφαία γαλακτοβιομηχανία στην χώρα μας (δεν έχει σημασία ποιά γιατί όλες έχουν την ίδια τακτική), όπου είναι αδιανόητο σε παιδικό προϊόν να μπαίνουν τέτοια συστατικά.Στη Γαλλία φαίνεται ότι έχουν ξεπεράσει τέτοια κολλήματα"ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ
function fbs_click() {u=location.href;t=document.title;window.open('http://www.facebook.com/sharer.php?u='+encodeURIComponent(u)+'&t='+encodeURIComponent(t),'sharer','toolbar=0,status=0,width=626,height=436');return false;}
html .fb_share_link { padding:2px 0 0 20px; height:16px; background:url(http://static.ak.fbcdn.net/images/share/facebook_share_icon.gif?0:26981) no-repeat top left; }
Share on Facebook
Αναρτήθηκε από troktiko στις 3:11 μμ

Δεν υπάρχουν σχόλια: