Τρίτη, Ιουνίου 23, 2009

"Δεν υπάρχουν νόμοι. Είναι ξεκάθαρο αυτό και φροντίζουν να μας το υπενθυμίζουν καθημερινά, ακόμη και οι δημόσιοι λειτουργοί."

Τρίτη, 23 Ιούνιος 2009


ΚΑΤΑΓΓΕΛΙΑ

"Στα Κάτω Πετράλωνα (και όχι στην Εκάλη, του Παπάγου ή κάποια άλλη sic γειτονιά) γίνονται εδώ και μέρες έργα ασφαλτόστρωσης στην οδό Πανδώρου. Το συνεργείο που τα εκτελεί ΑΔΙΑΦΟΡΕΙ πλήρως και καθημερινά για τις ώρες κοινής ησυχίας, που είναι νομικά κατοχυρωμένες υπέρ του πολίτη.
Σήμερα στις 3 το μεσημέρι και αφού για όλο το πρωί ο θόρυβος από τα μηχανήματα ήταν απίστευτα ενοχλητικός, ζήτησα από τον εργοδηγό του συνεργείου να σταματήσουν οι εργασίες έως τις 5:30 που είναι οι ώρες της κοινής ησυχίας. Ζήτησα δηλαδή το αυτονόητο... δικαίωμά μου στην ησυχία για το συγκεκριένο διάστημα. Η απάντησή του ήταν προκλητική, που με δυσκολία συγκράτησα την οργή μου: "Δεν σταματάω με τίποτα κι αν γουστάρεις φέρε την Αστυνομία".
Πήρα στο τηλέφωνο λοιπόν την Αστυνομία και ο τηλεφωνητής μου είπε ότι έχω απόλυτο δίκιο να διαμαρτύρομαι και ότι θα έστελνε ένα περιπολικό να σταματήσει τα έργα.
Δεν ξέρω αν ήρθε τελικά, ή όχι το περιπολικό. Κανείς πάντως δεν μου χτύπησε το κουδούνι, παρ' ότι είχα δώσει όνομα και διεύθυνση. Αυτό που ξέρω είναι ότι ακόμη και τώρα που γράφω αυτές τις γραμμές (4:10) τα συνεργεία δουλεύουν ακόμη.
Ξαναπήρα την Αστυνομία τηλέφωνο και αυτή τη φορά η κοπέλλα που απάντησε μου είπε ότι το περιπολικό λογικά θα έπρεπε να είχε έρθει και ότι πιθανώς το συνεργείο να έχει ΑΔΕΙΑ απ' τον δήμο, να δουλεύει ΚΑΙ στις ώρες κοινής ησυχίας.

Και ερωτώ:
1. Ποιός είναι αυτός που δίνει ΑΔΕΙΕΣ οι οποίες καταπατούν τα κατοχυρωμένα δικαιώματα του πολίτη;
2. Γιατί η Αστυνομία (αν ήρθε) δεν μπήκε στον κόπο να με ενημερώσει για το τι συνέβη, ως όφειλε;
3. Αν το τηλεφώνημα ήταν από γειτονιά ενός βουλευτή, δημάρχου, μεγαλοδημοσιογράφου, ή οποιουδήποτε άλλου επώνυμου, τα έργα θα συνεχίζονταν και στις ώρες κοινής ησυχίας;

Αλλά τι ρωτάω τώρα; Ένα ερώτημα στο οποίο όλοι θα κουνήσουν συγκαταβατικά το κεφάλι και θα μου ευχηθούν "καλό κουράγιο, πετραλωνίτη".

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ

Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: