Σάββατο, Αυγούστου 28, 2010

ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΛΙΜΑΝΙΑ - ΤΙ ΕΓΙΝΑΝ? - ΠΟΥ ΠΗΓΑΝ?


Αγαπητοί φίλοι και φίλες.
Όπως όλοι πλέον καλά γνωρίζουμε και έχουμε εμπεδώσει, δικαίος / αδίκως θα πρέπει πάλι τα ίδια κορόιδα να πληρώσουμε την λυπητερή για να βγάλουμε την πατρίδα μας από τον οικονομικό και όχι μόνο βάλτο στον οποίο λεχει πέσει εδώ και πολλά χρόνια.
Έχω όμως μία πολύ πρακτική ερώτηση να κάνω στους κυβερνώντες. Όταν η προηγούμενη κυβέρνηση έδωσε κομμάτι του Πειραιά στους Κινέζους έπεσαν να τους φάνε. Και τώρα έρχομαι να ρωτήσω τι κάνεται εσείς? Τους δίνεται μεγαλύτερο κομμάτι μάλλον. Αν ναι, τότε καλά κάνεται αφού εμείς είμαστε ανίκανοι να το πράξουμε.
Γιατί όμως τόσα χρόνια δεν γινόταν κάτι? Η παγκόσμια ναυτιλιακή κοινότητα είχε βαρέσει κουδούνια εδώ και 15 χρόνια τουλάχιστον για τα λιμάνια μας. Και όχι μόνο για τον λιμένα του Πειραιά. Η ναυτιλική κοινότητα μιλούσε για αναβάθμιση των λιμένων του Βόλου και της Θεσσαλονίκης. Όχι μόνο δεν έχει γίνει τίποτα, αντιθέτως τα λιμάνια βούλιαξαν τελείως. Γιατί άραγε? Για να πέσει η αξία των λιμανιών? Για να πλουτίσει το λιμάνι της Μάλτας το οποίο πήρε την δική μας εμπορική διακίνηση? Όταν ένα λιμάνι αναπτύσεται, τότε και ο περιβάλλον χώρος στην στεριά αναβαθμίζεται εξίσου (βλέπε κτιριακά, δρόμοι, τρένα, συγκοινωνίες, κτπ).
Πως θα αναβαθμιστεί αυτή η χώρα αν το θείο δώρο που έχουμε, Η ΑΚΤΟΓΡΑΜΜΗ ΜΑΣ, δεν αναβαθμιστεί?
Στην Σιγκαπούρη έχουν μπαζώσει την στεριά για να μεγαλώσουν το λιμάνι τους.....εμείς που τα έχουμε σαπίζουν.
Ξέρετε για παράδειγμα πόσο θα βοηθούσε την αποκέντρωση αν τα λιμάνια αναβαθμιζόντουσαν? πέραν των υπολοίπων οικονομικών και εθνικών ευεργετημάτων?
Μετά τιμής
Τάσος Ι. Καμπάς
Αρχιπλοίαρχος Εμπορικού Ναυτικού
capttassos.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: