Τρίτη, Αυγούστου 31, 2010

Μήνυμα προς τον κύριο Ανδριανόπουλο


Μήνυμα προς τον κύριο Ανδριανόπουλο

Κύριε Ανδριανόπουλε.

Αναφορικά με τις δηλώσεις σας, και ευρισκόμενος στην Σιγκαπούρη, χάρηκα που δεν ζω τακτικά σε αυτήν την χώρα η οποία διαθέτει τέτοια λαμπρά μυαλά σαν και τα δικά σας.
Θα ήθελα κι εγώ με την σειρά μου, να τονίσω ότι ευρισκόμενος στα ποντοπόρα πλοία επί 15 συνεχόμενα έτη έφαγα τα λεφτά του κράτους. Για αυτόν τον λόγο κύριε Ανδριανόπουλε μου έφαγαν τα κρατικά νοσοκομεία και γιατροί στα περίπου 15 εκατομμύρια δραχμές το 2001 όταν πέθανε ο πατέρας μου από καρκίνο στο ΠΑΓΚΡΕΑΣ?
Έναν καρκίνο που τον τσίμπησε από το καθαρό νεράκι που έπινε στην Νότια Εύβοια, και αφού αυτός ο άνθρωπος που πέθανε στα 62, είχε 23 χρόνια καθαρή θαλάσσια υπηρεσία σε ποντοπόρα πλοία. Αντί να τον καταπιεί η θάλασσα, τον κατάπιε το νερό το πόσιμο.

Θα σας παρακαλούσα κύριε Ανδριανόπουλε να κατονομάσετε τους πολίτες που καταχράστηκαν τα χρήματα του κράτους μας, αλλιώς είστε τρομερά λαϊκιστής και ψεύτης. Επίσης να μας κατονομάσετε τα δημόσια πρόσωπα που καταχράστηκαν εξίσου δημόσιο χρήμα, καθώς και να μας δικαιολογήσετε τα δικά σας και των προγόνων σας τα οικονομικά, μιας και εγώ και ο πατέρας μου, με πάρα πολύ καλό μισθό (περι τα 120.000 ευρώ τον τελευταίο χρόνο) δεν έχω τον δικό σας τρόπο ζωής. Εγώ βλέπεται τα δηλώνω όλα, εσείς???

Τι να πω πια για εμάς τους Έλληνες..........ότι και αν πω είναι λίγο.........ευτυχώς που υπάρχει και το εξωτερικό, γιατί πραγματικά εμείς που φέρνουμε χρήμα στην Ελλάδα όταν γυρνάμε σε αυτήν μας πληγώνει και ξεριζώνει την καρδιά κάθε φορά που επιστρέφουμε.
Μετά τιμής

Τάσος Ι. Καμπάς.
Αρχι-Πλοίαρχος του Εμπορικου Ναυτικού.

Δεν υπάρχουν σχόλια: