Πέμπτη, Ιουλίου 02, 2015

ΨΗΦΙΖΩ ΝΑΙ ΜΕ ΜΙΣΗ ΚΑΡΔΙΑ....ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΤΟ ΠΑΝΗΓΥΡΙΖΩ.


Θα σας στεναχωρήσω, 
Παρόλο που η καρδιά μου, μου λέει να ψηφίσω όχι, θα ψηφίσω αυτό που μου λέει το μυαλό μου.
Το μυαλό μου, μου λέει να ψηφίσω ΝΑΙ,
βέβαια θα ήθελα να μπορούμε να συννενοηθούμε όλοι μας (εδω γελάμε) και να έχουμε αποχή πάνω από 50%, για να ακυρωθεί έτσι το όποιο αποτέλεσμα.
Έτσι θα λέγαμε σε όλους να πάνε ΝΑ ΓΑΜΗΘΟΥΝΕ και να τσακιστούνε να κάνουν την δουλειά για την οποία τους γαμω-πληρώνουμε, και μερικοί αφορόλητα όπως η ΛΑΓΚΑΡΝΤ και το οποίο αναφέρεται σε βρετανική εφημερίδα (γερόλυκε Χρήστο σε ευχαριστώ που το ανέρτησες).
Δεν μπορώ όμως να κατέβω σε μία διαδήλωση που την υποστηρίζουν κάποια προσώπατα όπως ο ΑΔΩΝΗΣ και ο ΣΑΜΑΡΑΣ, θα κατέβαινα αν αυτήν την διαδήλωση την υποστήριζαν πραγματικοί ηγέτες.
Οι πραγματικοί όμως ηγέτες δεν είναι οπαδοί των διαδηλώσεων που μοιράζει τον Εθνικό πληθυσμό, οι ηγέτες δεν χρειάζονται καν τέτοιες πλασέμπο καταστάσεις γιατί είναι ΗΓΕΤΕΣ,
οι σημερινοί, από όλα τα κόμματα, και ο τωρινός Πρωθυπουργός είναι πολύ μικρότεροι των περιστάσεων

Δεν υπάρχουν σχόλια: