Τρίτη, Μαρτίου 31, 2009

Πως τον έκλεψαν στο αυτοκίνητό του

ΠΡΟΣΟΧΗ - ΠΡΟΣΟΧΗ


"Ξημερωματα Παρασκευης προς Σαββατο ωρα 01:25 π.μ.
========================================
Επειτα απο επαγγελματικο δειπνο και ποτο κατευθυνομαι στον ιδιωτικο χωρο
σταθμευσης που εχω αφησει το αυτοκινητο μου κοντα στο συνταγμα. Πληρωνω το
αντιτιμο της σταθμευσης και αναχωρω με προορισμο το σπιτι μου. Κινουμε
λοιπον στην Φιλλεληνων στο
συνταγμα με κατευθυνση την Λ.βουλιαγμενης.

Η κινηση δεν ειναι πολλη παρ'αυτα υπαρχουν αρκετα οχηματα γυρω μου. Μεσα σε
ολα αυτα 2 μοτοσυκλετες τις οποιες και βλεπω απο τον καθρεφτη να κινουνται
κανονικοτατα. Ανευ σημασιας γεγονος.

Εξακολοθυω να κινουμαι στην λωριδα μου πλεον ...

στην Αμαλιας λιγο πριν τις
στυλες του Ολυμπιου Διος με περιπου 50/60 χιλιομετρα οταν μια
μοτοσικλετα εκ δεξιων μου - ΜΕ 2 ΑΝΑΒΑΤΕΣ - (μια απο τις προαναφερθησες)
περνωντας με απο δεξια μου ακουμαπει τον εξωτερικο καθρεφτη.

Ζημια δεν εγινε ωστοσο ανοιγω τα παραθυρο να τον σταματησω μια και ο τυπος
ακουμπωτνας τον καθρεφτη μου γυρισε και με κοιταξε.

Πριν καν το τζαμι να κατεβει εξ'ολοκληρου ωστε να του μιλησω ακουω εναν
εκκωφαντικο θορυβο και σε κλασματα του δευτερολεπτου ολο το τζαμι του οδηγου
ειναι θρυψαλλα και εχει πεσει πανω μου με αποτελεσμα να εχουν μπει κρυσταλλα
στα ματια μου. Προς στιγμην τυφλωθηκα λοιπον. Η ακαριαια μου αντιδραση (ισως
και λανθασμενη, δεν εχω ξαναβιωσει κατι παρομοιο), ειναι να πατησω φρενο και
να ακινητοποιηθω στην δεξια μερια του δρομου. Μεχρι να ανοιξω τα ματια μου
στα οποια σημειωτεων εχω ακομα κρυσταλλα, για ανα καταλαβω τι εγινε,
αισθανομαι ενα χερι να με τραβαει απο τα μαλλια εξω απο το αυτοκινητο
εχοντας κολλησει στον λαιμο μου ενα μαχαιρι.

Ανοιγοντας τα ματια μου ακουω μια φωνη (με σπαστα ελληνικα) να μου λεει:

- Φερε οτι λεφτα εχεις!!

Την ιδια στιγμη ενας αλλος τυπος ανοιγει την πορτα του συνοδηγου εισβαλει
στην κυριολεξια μεσα στο αυτοκινητο και ανοιγει το
ντουλαπακι του συνοδηγου για να δει αν εχο κατι πολυτιμο εκει. Βλεπει ομως
το τσαντακι μου στο πισω καθισμα οπου και το παιρνει οπως ειναι!! Οι Δυο
μοτοσυκλετες ηταν σταματημενες μπροστα απο το αυτοκινητο και αναμενες με
τους οδηγους σε ετοιμοτητα. Αυτο το επαθα απο τους συνεπιβατες αυτων. Πισω
απο το αυτοκινητο υπαρχει αλλη μια μοτοσυκλετα σταματημενη. Η οπισθοφυλακη
τους προφανως.

Να σημειωθει οτι οι μοτοσυκλετες ηταν steet, μεγαλου κυβισμου και χωρις
πινακιδες απ'οτι ειδα μετα. Οι επιβατες ολοι με κρανη και γαντια καθως και
χοντρα μπουφαν. Μαλλον μοτοσυκλετας...

Εχοντας στην κατοχη τους το τσαντακι μου ηδη λοιπον με το ιδιο λοστο που
εσπασαν το τζαμι μου τρωω μια στο στερνο. Αυτο ηταν... Λυγισα τελειως!! Η
αναπνοη μου κοπηκε και ενοιωσα οτι εχασα το φως μου...

Μεχρι να προλαβω να συνελθω (περασε και ενα τεταρτο) οι κυριοι την ειχαν
κανει φυσικα κι εγω τραβιεμαι ακομα. αυτα που μετραω λοιπον ειναι

ΣΤΟ ΑΥΤΟΚΙΝΗΤΟ
===============

- Σπασμενο τζαμι οδηγου
- σκισμενη ταπετσαρια πορτας
- σπασμενο το πλαινο ντουλαπακι
- ενα τσακισμενο κωλονακι παρ-μπριζ

ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΑΝΤΙΚΕΙΜΕΝΑ
=======================

- τσανατκι
- κλειδια οικιας / δευτερα κλειδια αυτοκινητου
- ταυτοτητα
- διαβατηριο
- διπλωμα
- ενα blackberry
- 300 ευρω
- πορτοφολι
- πιστωτικες καρτες
- βιβλιαρια λογαριασμων
- επαγγελματικο εγγραφα.

Ολο το σαββατοκυριακο τραβιεμαι στα αστυνομικα τμηματα για καταθεσεις σε
ασχημη ψυχολογικη κατασταση (ακομα δεν το εχω ξεπερασει), και να βγαλω ολα
μου τα χαρτια εξ'αρχης. Σε συζητηση που ειχα με τον διοικητη του αστυνομικου
τμηματος δεν ειμαι μεμονομενο περιστατικο. Ειναι νεο
κολπο που εδω και ενα μηνα φαινεται να εχει γινει μοδα στην περιοχη του
κεντρου. 2 παθωντες κλαινε και τα οχηματα τους καθως οι κλεφτες πηραν και
αυτα κατα την αποχωρηση τους.

Θεωρησα καλο να το γραψω οχι για συμπαρασταση αλλα για να σας ενημερωσω και
να τονισω τα ματια σας ανοιχτα απο δω και περα. Διανυουμε δυσκολες εποχες
και καποιοι για 300 ευρω θα σκοτωναν κιολας!!
"

ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ


Share on Facebook

Δεν υπάρχουν σχόλια: